kilik Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 (endret) CIA-oppdraget på Splinter Cell. Jeg husker jeg savnet muligheten til å lagre når du ville, men i ettertid ser jeg det var dette som gjorde spillet så minneverdig... Endret 26. juni 2007 av kilik
Tobe__ Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Aztec på 00-agent i Goldeneye til N64. Det tok meg flere måneder, men jeg ga ikke opp. Brukte nesten et år med aktiv spilling før jeg hadde rundet det spillet på 00-agent vanskelighetsgraden. 8925852[/snapback] Kjenner meg veldig igjen her. Tror Goldeneye er det spillet jeg har brukt mest tid på opp gjennom barndommen, og kan si meg 100% enig i at dette var den største utfordringen av dem alle. Skal sies at det ble brukt en del stygge ord og uttrykk når man skulle klare Control på 00 (og Secret for den saks skyld) agent også. Aldri har jeg vært så nære på å trøkke håndkontrollern gjennom tv'en! Eller hva med å åpne Invincible cheaten? Facility, 2:15, 00 Agent. Helt absurd at man fikk det til egentlig.
Gormers Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Mange av oppdragene i tony hawk 4 var praktisk talt umulige. Noen har jeg aldri greid.
WangenPs3 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Aztec på 00-agent i Goldeneye til N64. Det tok meg flere måneder, men jeg ga ikke opp. Brukte nesten et år med aktiv spilling før jeg hadde rundet det spillet på 00-agent vanskelighetsgraden. 8925852[/snapback] Kjenner meg veldig igjen her. Tror Goldeneye er det spillet jeg har brukt mest tid på opp gjennom barndommen, og kan si meg 100% enig i at dette var den største utfordringen av dem alle. Skal sies at det ble brukt en del stygge ord og uttrykk når man skulle klare Control på 00 (og Secret for den saks skyld) agent også. Aldri har jeg vært så nære på å trøkke håndkontrollern gjennom tv'en! Eller hva med å åpne Invincible cheaten? Facility, 2:15, 00 Agent. Helt absurd at man fikk det til egentlig. 8971195[/snapback] Husker jeg var ung når jeg spilte Goldeneye, men var faen meg overraskende at jeg klarte å åpne alle cheatsene. Jeg slet mer med Invisible Cheat enn Invincible:p Mange timer emd 4 player deathmatch også Proximity Mines Siste jeg kan huske som jeg har blitt frustrert over må være Summoner 2 på Ps2. Når du kommer til en slik "otherwolrd" og skal gå på slike tynne "røtter-aktige" greiner. klarte aldri å komme meg forbi der
Rulator Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Har ikke spilt dette, men det vil vel toppe listen for den personen som har spilt det her (angry video game nerd) http://www.youtube.com/watch?v=1b6YRCTs0RY 8901092[/snapback] "this video have been removed by user" jeg fikk aldri sett den gitt heh
Gormers Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/75858.html samme film, silver surfer - AVGN
Laland Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Og ta Grunty i Banjo Kazooie! Jeg kommer alltid frem til den schvæære Ninjoen, men da har jeg få liv igjen og skal på død og liv bli dyttet ut av tårnet av de jævla grønne kulene ho skyter, samme hvor mange egg jeg skyter på ho! Curse you, Gruntilda! Banjo Tooie var en bris derimot. Kanskje derfor jeg syns det er bedre enn Banjo Kazooie. Så er det bare og håpe på at de havner på XBLA. Kanskje litt lettere uten kokainstikka.
Alex ws Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Noen som husker Heart of Darkness? 2D platform-adventure til PSX. Aller siste bane er dønn umulig. Her skal man løpe til høyre for å redde bikkja di eller noe i den duren. Fra begge sider kommer det svermer med fiender løpende mot deg. Du må være rimelig god til å beregne hvilket tidspunkt du skal snu deg og skyte andre veien (dette tar litt tid) for å kunne treffe alle fiendene som kommer. Enkelte av fiendene kommer hoppende, og siden man kun skyter i en linje, gjør dette saken enda vanskeligere. Klarer man å komme forbi denne første skjermen (tror det er tre av dem), kommer man til en ny skjerm (nevnte jeg at hver seksjon i spillet er et skjermbilde, omtrent som i et Point & Click-spill?), hvor også "hovedbossen" dukker opp. Han står i bakgrunnen og gjør omtrent ingenting i noen få sekunder. Helt til han plutselig kaster en slags ILDSTRÅLE SOM BEVEGER SEG LANGSOMT OVER HELE GULVET. Gulvet er altså det samme området som du står på. Dette tvinger deg til å fortsette med denne frenetiske epilepsi-fremkallende nøyaktige skytingen samtidig som du må HOPPE for å kunne unngå denne strålen. Imens man hopper, er det forøvrig umulig å skyte. Om man ikke skyter, kommer fiendene fra sidene og dreper deg. Hardt. Holdt på i ca tre timer i strekk før jeg ga opp. Jeg tror faktisk at om jeg hadde klart å komme meg til den siste skjermen, hadde jeg vært ferdig med spillet. Så jeg var egentlig kun noen meter i fra målet mitt. So close, yet so far away. Drittboss. Endret 30. juni 2007 av Alex ws
Gormers Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Klarte denne jeg, på har difficulty også . Men det er sant, hvis du kom fram til bossen kommer det en film og så kommer ett bilde til der du sloss mot noen slags skygger men det er ikke så vanskelig. Jeg prøvde spillet om igjen for en tid tilbake og da gadd jeg ikke spille gjennom siste boss. Når jeg var liten var dette nesten det eneste spillet jeg hadde så det ble mye prøving på meg og før jeg klarte det, men jeg gav ikke opp.
Bear^ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Super Mario Lost levels må være det nærmeste jeg har kommet helvette på jord. Fytte rakkern den stakkars SNES kontrollen min hvor den fikk seg noen varme sveveturer (og fremdeles får det) grunnet det spillet. Og Rayman til PS1, Spacemama. Fan hvor jeg plagdes med det forbandete romnautet. Mr Dark var dritlett i forhold til Spacemama, heck alle kjempene var lett i forhold til Spacemama. Hun var noe forbandet utysk å ta.
soppen1 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Har brukt bra lang tid på å klare CoD3 på veteran. Fortsatt ikke klart det.. Tror jeg mangler bittelitt tålmodighet. 8863410[/snapback] Det er sinnsykt vanskelig ja. Har ikke klart det jeg heller.... Veteran er faktisk mye lettere på CoD2
soppen1 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Oppdragene på gta spillene hvor man skal fly radiostyrte hellikopter og fly har jeg slitt en del med. 8891922[/snapback] Ja, de er umulige -___- 8892125[/snapback] ord! 8915856[/snapback] Har en kompis som slet noe sinnsykt med dem....JEG klarte dem nesten på første forsøk:D San Andreas?
exmx Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Kommer bare på Water Temple i Zelda Ocarina of time. Det som gjorde at jeg sto fast var at jeg overså et hull i bakken som var gjemt bak en kiste. Ufattelig irriterende når jeg fant ut av det. Stresset i flere timer med å finne det. Grr
Xtra Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Resident Evil (PS One). Enkelte av gåtene var grusomt vanskelige å finne ut av.
Szmekken Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Husker jeg slet som f*** på sistemissionet i driver til PS1. De fleste missionene var jo like der, så det gjaldt å komme seg fra en plass til en annen. Problemet var bare at det var så utrolig mange politibiler og spesialstyrkebiler der, mens man kun hadde et gammelt vrak av en bil som ble ødelagt av noen få dytt. Av en eller annen grunn klarte jeg det bare ikke. Hadde ikke noen store problemer med andre missions, kun det. Husker jeg var så utrolig nært engang. Var snakk om noen få meter unna før en politibil kom susende inn i siden på meg og fucka opp alt. Har ikke rørt spillet siden. 8909893[/snapback] Hahahaha been there done that! Det var tider det :!:
ATI vs GeForce Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Kommer bare på Water Temple i Zelda Ocarina of time. Det som gjorde at jeg sto fast var at jeg overså et hull i bakken som var gjemt bak en kiste. Ufattelig irriterende når jeg fant ut av det. Stresset i flere timer med å finne det. Grr 8975371[/snapback] Word, men jeg var 9 år da jeg greide OoT. Ellers syns jeg siste mission i GTA: San Andreas var ganske hard ja...
GibsonLesPaul Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Akkurat nå sitter jeg å plages med Cowboys From Hell på Gitar Hero. Mangler bare denn å en til så har jeg rundet det... ahh Edit: På Ekspert da;p Endret 2. juli 2007 av PerArneN
LarsP Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Oh, en sak til jeg kom på nå nettopp: Brettet "Turtle Rock" i Zelda: A Link to the Past. Det var skikkelig traumatisk for en 8 år gammel gutt.
pertm Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Nå i det siste har jeg virkelig blitt satt fast i Dungeon Siege II Broken World når jeg skal ta en av boss monsterne. Den første Surgeon Familiar jeg kommer til med de mulighetene den har til å regenerere seg har gjort at jeg har hatt flere forsøk på den uten hell. På et av de drev jeg og hakket løs i en halvtime uten å ta den... Det verste er at jeg klarte det, en gang men klarte å ikke lagre/miste savegamet
M@R7!N Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Siste boss i Metroid Prime. Når jeg først kom så langt syntes jeg det var syykt vanskelig, men når jeg endelig satt meg ned etter å ha sett en fyr ta fighten på youtube var det ganske så lett. Eneste feilen jeg gjorde var at jeg ikke spilte defansiv nok og dermed døde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå