Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

solarium-flekk, hva kan det være?


britty

Anbefalte innlegg

Hjelp! Har tatt sol i 20 min. idag og kommer ut med en flekk på størrelse med en munn..det er ikke mørk som en føflekk altså, men man ser at det er en FLEKK der..hva er dette? Kan ha noe med å gjøre at jeg lå med arma oppå magen i et halvt minutt og at det kan ha presset mot den plassen?:S

Eller hudkreft? Men har bare tatt sol 2 timer i hele mitt liv liksom :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Det kan hende det er hudkreft. Om eg var deg ville eg gått til legen snarast. Om det viser seg at du ikkje har hudkreft så blir du veldig letta. Om du verkeleg har hudkreft så er det bra at du oppdaga det så tidleg.

Lenke til kommentar
Hjelp! Har tatt sol i 20 min. idag og kommer ut med en flekk på størrelse med en munn..det er ikke mørk som en føflekk altså, men man ser at det er en FLEKK der..hva er dette? Kan ha noe med å gjøre at jeg lå med arma oppå magen i et halvt minutt og at det kan ha presset mot den plassen?:S

Eller hudkreft? Men har bare tatt sol 2 timer i hele mitt liv liksom  :hmm:

8862237[/snapback]

 

Plutselig? På størrelse med en MUNN?

:D

Vel, det høres ikke akkurat så farlig ut!

Men langsomt begynner det å komme en slik post minst en gang i uka her på helseforumet. Hva med at vi begynner å forlange bilder av disse fenomenene? Kunne langsomt ha blitt et slags pato-histologisk atlas for innbilte (og reelle) melanomer...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...