Gå til innhold

Diskusjon og tips rundt albumguider

Cuneax

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at han ikke er på forumet mer, han var flott å ha her. Du finner anmeldelsene her, og en side som er dedikert til Pink Floyd, her. Pink Floyd siden (den dedikerte) er nede for tiden, men det står på siden at den skal komme tilbake igjen til sommeren. :)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Er det noen her på forumet som kunne ha tenkt seg å lage en Symphony X-tråd? Synes bandet er såpass stort at det fortjener en guide.

Devin Towsend kunne også ha fått en guide synes jeg.

Endret av NiceViolence
Skrevet

Hadde faktisk tenkt til å spørre etter en Symphony X tråd her selv NiceViolence hehe. Men du har rett, de fortjener en tråd, de er ganske store. Kanskje Soilwork også, og KoЯn også. Kan godt ta meg tid til å skrive om ett av disse, men jeg synes alle tre fortjener en ordentlig tråd her.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Kan noen lage en Deep Purple-albumguide og -diskusjonstråd? :)

Jeg kan jo alltids gjøre et forsøk, men det spørs hvor vellykket det blir.

edit: Og der var vi i gang...

Endret av Iceman™
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er det mulig å skrive et album-review her, og eventuelt skrive opp de andre som finnes? Med andre ord en albumguide med bare et album som settes i fokus?

Tenkte på Deathspell Omega, har bare undersøkt et av albumene så langt. Kanskje jeg kan redigere i fremtiden.

Skrevet

Evt. få med noen andre? Har ikke hørt veldig mye på bandet selv, men det kunne vel alltids være artig å skrive noen ord.

Selv tenker jeg på å skrive en Arcturus-guide.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jobber for tiden med en albumguide til Béla Fleck and the Flecktones, kan ikke se noen guide til dette bandet fra før av? Dette bandet fortjener virkelig en albumguide. :wee:

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Skjønner at det har vært en Pink Floyd-guide her et sted. Forsvant den bare etter at neitakk stakk?

Ingen av Kjekssjokolades linker fungerte.

Hvis den er borte, er det noen som har lyst?

En Neil Young-guide hadde også vært flott, men det hadde krevd mye arbeid.

Endret av TanTheMan
Skrevet

Jeg tenkte jeg kanskje skulle lage en Coldplay-guide, er det ønskelig? Litt overasket over at det ikke allerede er laget en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...