Gå til innhold

Diskusjon og tips rundt albumguider


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt litt på å skrive en albumguide jeg også. Ser Pantera ble nevnt litt lenger opp, men det virker ikke som noen er i gang med dem. Siden jeg har vært fan av Pantera i en 15+ års tid så tar jeg gjerne for meg de.

 

(regner med at noen sier ifra hvis de allerede er i gang... hvis de da leser dette)

9584704[/snapback]

 

Har du begynt på en Pantera-guide enda?

 

Hvis ikke så gjør gjerne jeg det ;)

Lenke til kommentar
Har du begynt på en Pantera-guide enda?

 

Hvis ikke så gjør gjerne jeg det ;)

9629352[/snapback]

Gjør deg ferdig med Immortal-guiden din du nå, før du begynner på noe annet! :!:

9633422[/snapback]

 

Ja, men jeg har ikke kommet så langt på den :( Er litt vanskelig. Jeg har bare skrevet om dete første albumet og klarer liksom ikke å analysere de andre. Kanskje jeg overlater Immortal-guiden til noen andre. Jeg har tross alt starta.

Lenke til kommentar
Han ønsket ikke lenger å ha noe med diskusjon.no å gjøre og begynte dermed å slette trådene sine. Det er under kontroll nå. Den som har lyst til å lage en Pink Floyd-albumguide er hjertelig velkommen til å gjøre det :D

9647639[/snapback]

 

Okei, det var da voksent gjort..

 

Ja, vi skulle hatt en Pink Floyd-guide her :)

 

Ingen som ville tatt på seg å skrive albumguide til Elton John? Jeg skulle gjerne gjort det, hadde jeg bare hatt litt mer kunnskap om han. Har bare forhold til "Madman Across the Water" og "Yellow Brick Road".

Lenke til kommentar
Har du begynt på en Pantera-guide enda?

 

Hvis ikke så gjør gjerne jeg det ;)

9629352[/snapback]

Ja, er godt i gang, så den kommer om ikke så altfor lenge.

 

Da må du ta med albumene før Cowboys from Hell også!  :thumbup:

9629712[/snapback]

 

Edit: Jeg gidder ikke å ta med de nei :hrm: Liker ikke de "glam metal-albumene"

9630535[/snapback]

Tar ikke med de jeg heller, siden Pantera for de fleste "begynner" med Cowboys From Hell.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har du begynt på en Pantera-guide enda?

 

Hvis ikke så gjør gjerne jeg det ;)

9629352[/snapback]

Ja, er godt i gang, så den kommer om ikke så altfor lenge.

 

Da må du ta med albumene før Cowboys from Hell også!  :thumbup:

9629712[/snapback]

 

Edit: Jeg gidder ikke å ta med de nei :hrm: Liker ikke de "glam metal-albumene"

9630535[/snapback]

Tar ikke med de jeg heller, siden Pantera for de fleste "begynner" med Cowboys From Hell.

9653402[/snapback]

 

Hehe, liker ikke de albumene jeg heller, men det hadde vært tøft og hatt de med i guiden.

Lenke til kommentar
Jeg synes at han bare skal ta med de nyeste da de gamle er helt ukjente for de fleste

Det er jo nettopp difor han skal ha med dei første!

 

Sjølv om eg tykkjer at alle dei fire fyrste bør vere med så er ein ting klårt: Power metal, den første plata med Anselmo med, det er ikkje noko å diskutere. Det er ei fullblods Pantera-plate, ikkje ei glam-plate i same stil som dei tre fyrste.

 

Det kunne vore interessant å ha med Rebel Meets Rebel, Damageplan og Down også? Alle er band med to eller fleire medlemmer frå Pantera.

Lenke til kommentar

Hmm, mange gode poeng her når jeg tenker over det. Faktisk så tror jeg at jeg dropper min Pantera guide, og overlater den til noen som evt. kan ta for seg alle skivene (uansett hvor møkk dårlige de er). Har ørten andre band jeg kan skrive om uansett, så det gjør ikke meg noe... så værsågod, førstemann til mølla.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...