Gå til innhold

Den lille milkshake-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokolademilkshake er det beste etter min mening, men en med karamellsmak kan også være godt.

 

Da jeg var i USA så spiste jeg på en retro gatekjøkken-aktig restaurant hvor de serverte ulike typer milkshake. Blant annet en med peanut og sjokoladesmak. Nyskjerrig som jeg var så prøvde jeg den. Var ikke det beste jeg hadde smakt, men det var faktisk ikke så ille. :p

Lenke til kommentar

Av de i dagligvarebutikken så syntes jeg at 24-shaken er god, men det høres ut som om at det er den du beskriver og sier at ikke er god. Da vil jeg heller anbefale at du prøver å lage deg en selv hvis du har blender. Ta is i den smaken du vil ha, og tilsett f.eks sjokoladesaus hvis det er sjokoladeis, jordbær hvis der er jordbæris osv. :p

Lenke til kommentar
Aldri vært noe fan av milkshake, har ikke smakt så mange typer da, bare disse i sånn tynn, tynn plastikk (etter hva jeg har sett så har de endret emballasje nå).

 

Hvilken burde jeg prøve av de som er i dagligvarebutikken?

8925872[/snapback]

 

 

24 - milkshaken i den lille kartongen er passe god, men kan ikke måle seg med en som lages på gatekjøkken...

 

Lager man selv kan man jo kjøpte f.eks. melkesjokoladeis - i stor eske fra diplom - is. Bare bland det med melk og milkshaken blir ganske så god :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...