Gå til innhold

Den lille milkshake-tråden


Anbefalte innlegg

Milkshake :love:

 

La merke til at det ikke var en egen milkshaketråd, og det må vi jo ha!

 

Her kan vi skrive om milkshaken på det lokale gatekjøkkenet, de som selges i butikkene, oppskrifter og lignende.

 

Jeg synes 24 shaken er god, men den på gatekjøkkenet var bare himmelsk, såfremst den ble laget på riktig måte, inntil milkshakemaskinen ble modernisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste shaken som finnes: (skummelt god egentlig)

Sjokolademilkshake fra Det lille kjøkken i ei bygd i Nordland (ved narvik) som heter Bjerkvik :dribble:

Hver ferie jeg er der drikkes den her:) Veldig glad jeg ikke bor der, ettersom tanken på hvordan jeg ville sett ut med den shaken rett ned i gata tilgjengelig hele tiden er! :thumbdown:

Lenke til kommentar
På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_.

8859555[/snapback]

 

 

Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken :D eller hadde...før de fikk ny maskin..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Å lage milkshake av Sørlandsis Sjokolade kan anbefales. Isen har ganske kraftig smak og gode sjokoladebiter. Har noen lagd milkshake av Mövenpick? Isen er jo fantastisk god, spesielt sjokoladevarianten...

Lenke til kommentar

Flott med en tråd som dette, da milkshake er veldig aktuelt nå på sommerstid. Selv har jeg ingen anbefalinger, men jeg er mer enn villig til å prøve ut en del av tipsene her. Kommer med tilbakemeldinger om de forskjellige variantene i løpet av helgen.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Sørlandsis med sjokoladebiter, tre spiseskjeer O'boy, lettmelk, to bananer.

 

Is og lettmelk måles til selv, til ønsket konsistens og mengde osv.

8860352[/snapback]

Oh, låter heftig. Et glass dekker dagens energibehov. :D

 

Selv foretrekker jeg en kraftigere, mindre søt smak, og pleier å nøye meg med Sørlandsis sjokolade og melk. Isbiter kan tilsettes underveies eller når shaken er ferdig. Alt tas på gefühlen.

Lenke til kommentar
På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_.

8859555[/snapback]

 

 

Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken :D eller hadde...før de fikk ny maskin..

8860188[/snapback]

Was?! BLASFEMI! To år siden sist jeg hadde en milkshake derfra og jeg gledet meg til å komme hjem i sommer og kjøpe meg en. Nå må noen dø.

Lenke til kommentar
På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_.

8859555[/snapback]

 

 

Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken :D eller hadde...før de fikk ny maskin..

8860188[/snapback]

Was?! BLASFEMI! To år siden sist jeg hadde en milkshake derfra og jeg gledet meg til å komme hjem i sommer og kjøpe meg en. Nå må noen dø.

8860446[/snapback]

 

Du kan jo alltids prøve den, men dessverre ikke like god som før. Den har dessuten gått opp i pris. Fra 24 til 28 kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...