Gå til innhold

Hva er det med folk som viser alt på deiligst.no


Ascubal

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hva er det med folka som absolutt vil vise fram kroppen sin for og så sette seg ned for å håpe at en eller kåting (gutt eller jente() skal se innom profilen og gi en eller slibrig kommentar?

 

Har folk virkelig et så stort behov for å få kommentarer angående kroppen sin?

Hjelper det virkelig på selvtilliten at noen helt tilfeldige personer ser på kroppen din, tar seg 30 sekunder og sender inn en eller annen totalt tankeløs og slibrig kommentar som vedkommende har sendt til 15 andre før deg?

 

Hva er det med folk som viser seg nesten naken der?

 

Skjønner meg ikke noe på dem.

 

Min mening er at deiligst.no og lignende sider er tragiske, absolutt tragiske.

 

Så hva synes dere?

 

PS, jeg er forberedt på å bli flamet så go on..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner noen jenter som liker deiligst.no. De synes det er gøy og kødde og gjøre narr av folk som skriver desperate kommentarer, om du har dårlig selvtillit fra før hjelper det sikkert litt å høre at du er pen osv, men de aller fleste har nok ikke behov for det. Jeg er enig med deg, facebook, nettby, blink, deiligst og alt det drittet der er bare tragisk.

Lenke til kommentar

Det er for å få selvstilliten opp, men så utvikler det seg til en evig kamp for å få mest mulig 10/50/100 poengere, derfor viser man mer og mer hud for å få så nær som mulig 10. Prøv å rate ei jente med 5, hun blir å klikke... Ganske patetiske saker.

 

Edit: Med å klikke så vil det si å fortsette å rate deg ned fordi du ratet henne ned..

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Kanskje en smule OT, men...

 

Jeg synes det meste av disse sidene er ganske tragiske selv, spesielt disse med fokus på løøøøv, kropp og fjortisbonanza.

 

Ideen bak Facebook er knallgod, men siden er elendig oppbygd. Jeg har selv Nettby, men ikke for å drive fjortispreik. Bruker Nettby som et forum til å ha kontakt med venner jeg ellers ikke ser så altfor ofte, samt tidsfordriv og underholdning på skolen.

 

...Men så er ikke Nettby det værste heller da. Deiligst, Penest og det bajset holder jeg meg langt unna.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Facebook har blitt en irriterende hype som alle skal prøve å med alle hvor sidens grunnlegger(e) har retten til å distrubitere dine info og e-mail adresser for dems forgodtbefinnende. (Mener jeg og ha lest ihvertfall) Rett meg hvis jeg tar helt feil her, men ikke start en Facebook diskujson..

 

Denne tråden er mere en diskusjonstråd om hva som driver folk til å legge ut slike bilder av selv, og hva som gjør at folk setter pris på så slike tankeløse kommentarer som er skrevet til 15 andre før deg.

Lenke til kommentar
Kanskje en smule OT, men...

 

Jeg synes det meste av disse sidene er ganske tragiske selv, spesielt disse med fokus på løøøøv, kropp og fjortisbonanza.

 

Ideen bak Facebook er knallgod, men siden er elendig oppbygd. Jeg har selv Nettby, men ikke for å drive fjortispreik. Bruker Nettby som et forum til å ha kontakt med venner jeg ellers ikke ser så altfor ofte, samt tidsfordriv og underholdning på skolen.

 

...Men så er ikke Nettby det værste heller da. Deiligst, Penest og det bajset holder jeg meg langt unna.

8835875[/snapback]

 

 

kan jo ikke si at facebok er elendig oppbygd da , siden har et enkelt lavt grafisk utsende , og folk bruker ekte navn , noe som gjør det lett og finne gamle venner og sånt .

Lenke til kommentar
kan jo ikke si at facebok er elendig oppbygd da , siden har et enkelt lavt grafisk utsende , og folk bruker ekte navn , noe som gjør det lett og finne gamle venner og sånt .

8837933[/snapback]

Jo, det kan jeg fint si, om jeg mener det. Jeg synes sida er veldig rotete med tanke på navigasjon og utseende.

 

Enig i at det er et flott konsept, som jeg også skrev, men jeg liker ikke hvordan siden er laget. Men la oss ikke gå helt off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...