Gå til innhold

Messis "guds hånd"


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man faktisk mål for å score med hånda? Hvorfor da?

8832530[/snapback]

Han fikk ikke lov til det. Derfor er det flere som snakker om juks her. Enten skjuler han det så godt at dommerne ikke ser det, eller så lar dommerne det gå fordi det er en Maradona-kopi.
Lenke til kommentar
Jeg driter i raidene til begge to. Jævla håndballspillere begge to. Hvorfor liker alle det feite narkovraket som jukser?? Maradonna er ingenting for meg.

 

Og Messi går i hans fotspor. Søppel han og. Han er sikkert dopa han og.

8832475[/snapback]

 

Maradona var bare kanskje den beste fotball spilleren som noen gang har vært på en fotballbane.

Lenke til kommentar
Jeg driter i raidene til begge to. Jævla håndballspillere begge to. Hvorfor liker alle det feite narkovraket som jukser?? Maradonna er ingenting for meg.

 

Og Messi går i hans fotspor. Søppel han og. Han er sikkert dopa han og.

8832475[/snapback]

Eg syns det blir heilt feil å dømme ein spelar som var før lenge di tid og som du aldri har sett spele aktivt, kun etter det han har blitt dei siste åra. Ok, at du personlig mister respekten for ein fotballspelar fordi han hadde ein viljehands, får vere ditt valg, men å kalle ein av tidenes beste spelarar "søppel" på grunn av dette og eit par andre uheldige hendelser, vitner om ganske stor historielaushet.

Lenke til kommentar
Jeg driter i raidene til begge to. Jævla håndballspillere begge to. Hvorfor liker alle det feite narkovraket som jukser?? Maradonna er ingenting for meg.

 

Og Messi går i hans fotspor. Søppel han og. Han er sikkert dopa han og.

8832475[/snapback]

Eg syns det blir heilt feil å dømme ein spelar som var før lenge di tid og som du aldri har sett spele aktivt, kun etter det han har blitt dei siste åra. Ok, at du personlig mister respekten for ein fotballspelar fordi han hadde ein viljehands, får vere ditt valg, men å kalle ein av tidenes beste spelarar "søppel" på grunn av dette og eit par andre uheldige hendelser, vitner om ganske stor historielaushet.

8833182[/snapback]

Jeg driter i hvor god du er i fotball, når du er så feig at du scorer med hånda og stolt kaller det "Guds hånd". Da viser du hvor lite stolthet du har.

Dessuten ble han tatt i doping i VM 94, og da var jeg hele 3 år gammel, så da var det ikke før min tid ;)

 

Men kan ta litt selvkritikk for at jeg kun så saken fra en side når jeg skrev innlegget, men jeg ble litt for engasjert :blush:

Endret av Troilonge
Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg synes at det er dårlig og score med hånden, men det å si at det er kvalmende og stygt gjort stusser jeg litt på og mange på DB og VG sier at det neste Messi gjør nå er å bli narkovrak som Maradona en gang var.

Det finnes bare en Pele, en Platini, en Messi og en Maradona. Selv om Messi har utført et raid likt det Maradona gjorde betyr ikke automatisk at det er en ny Maradona vi ser på. Enn annen ting er jo at det målet er utlikningsmålet til 1-1, dermed var det ikke en avgjørende scoring. Kampen kunne endt med et helt annet resultat.

8827106[/snapback]

Totally agreed.

 

Hvorfor snakker vi egentlig om Messi som en ny Maradona? Det er flere som har hatt raids fra midtbanen og passert alle motspillere alene etter Maradona og før Messi. Har Ryan Giggs blitt sett på som "den neste Maradona" etter

scoringen? Tja. Jeg blir nesten litt irritert.
Lenke til kommentar

Sammenligningen skyldes ikke utelukkende dribleferdigheter, scoringer og håndbruk - noe Messi og Maradona i stor grad har til felles. Begge er dessuten kortvokste og debuterte tidlig på fotballbanen, de deler et felles fødeland, Argentina - og de spiller og har spilt for Barcelona. Dette tilsier imidlertid ikke at Messi vil bli en tro kopi av Maradona i fremtiden. Men likhetene er påfallende, og det er ingen overraskelse at media drar noen paralleller.

Lenke til kommentar

Likte ikke Messi før, og liker han ikke mer nå. Enda verre er det at folk kaller det "genialt" å gjøre det der. Like genialt som å lure dommerne til å tro at du er onside osv, og gjett om det ville blitt ramaskrik hvis Barcelona får et mål imot og mannen er 3 meter offside!

 

Håper Barcelonafansen ikke gnåler om feilaktig godkjente scoringer i deres disfavør på et års tid etter denne...

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140960

 

Huff, begynner å like gutten mindre og mindre... Får håpe det at han har sagt dette ikke stemmer.

8859024[/snapback]

Typisk tabloid-rykter, eller det å blåse opp noe og fordreie det litt.

Før det blir bekreftet, noe det ikke ville blitt uansett (om det var sant), velger jeg selv å ikke bry meg om det. Er kun rykter, og på grunnlag av det kan man ikke dømme noen.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140960

 

Huff, begynner å like gutten mindre og mindre... Får håpe det at han har sagt dette ikke stemmer.

8859024[/snapback]

Ser egentlig ikke problemet med at Barcelona "bestikker" Real Madrids motstander for at de skal yte best mulig. At han stikker en albue i sia på Real Madrid med den siste kommentaren er helt normalt i rivalerisering mellom klubber. Siste eksemplet på dette er jo Milans feiring av Champions League trimufen.

Milan mobbet Inter i parade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...