Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet :grin: takker for alle svar.

ps: forceware : 156.72??

vet ikke om det er rette info om driverfil

 

Mvh Kent richard

Er det den som følger med maskinen? Eventuelt kan du laste ned standard-driveren fra VGA Driver Ver. 07.15.11.5672.zip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet :grin: takker for alle svar.

ps: forceware : 156.72??

vet ikke om det er rette info om driverfil

 

Mvh Kent richard

 

Er det den nye med Blu-ray leser?

 

Dette er for så vidt et spørsmål til alle med den nye Blu-ray versjone; Hva heter Blu-ray enheten? (lurer på om det er en LG Blu-ray, men vil ha det bekreftet da LG ikke har annonsert noen slike "offisielt" enda).

Lenke til kommentar
Er den egentlig blitt levert med Blu-Ray? Vet ps.no hadde en versjon med Blu-Ray liggende ute, men den forsvant plutselig, noe som kan tyde på at den egentlig ikke har kommet ut enda, og at de heller ikke hadde den inne...

Hvorfor ikke hos Netshop? De har Acer Aspire 5920 C2D T7500 Blu-ray til 9995,-, og disse ville jeg stolt på mer enn elprice, som selger annet enn it-relatert.

Lenke til kommentar
Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet :grin: takker for alle svar.

ps: forceware : 156.72??

vet ikke om det er rette info om driverfil

 

Mvh Kent richard

Har samme problemet. bare at det skjer veldig kjeldent med meg. skjedde ganske mye i begynelsen, men har av en eller annen grun sluttet:S

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurte på om noen andre sliter med mye lagging i spill på 5920G? Den jeg har har Geforce 8600 GS 512mb og T7500 cpu, men det lagger noe helt jævlig på ProStreet selvom jeg har på laveste oppløsning.. noen som veit?

Legg inn nye drivere eller aktiver v-sync\trippel buffering, en kompis av meg som har pcen slet med det samme.

Lenke til kommentar
Skal jeg ha vsync på : Bruk instillingene for 3d programvare eller fremtving deaktivering eller fremtving aktivering?

 

Og skal jeg ha trippel buffring aktivert med noen av dem for at det skal yte optimalt?

Fremtving aktivering, sett på trippelbuffering, det funker nemlig bare når v-sync er påskrudd og kan skru det på i spill om du ikke har opsjon for v-sync.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...