Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D

 

Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå...

Lenke til kommentar
Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D

 

Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå...

 

Kjøp den for 5990,-!

 

Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! :D

 

Edit: Ah, så ikke at din hadde blu-ray og 4gb minne. 6990,- er jo en kjempepris.

Endret av Maehra
Lenke til kommentar
Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D

 

Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå...

 

Kjøp den for 5990,-!

 

Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! :D

 

Blir akkurat samme prisen hvis han/hun vil ha med Blu-Ray og 4gb ram. Det må du nemlig plusse på 995kr for å få hvis du kjøpern fra Elprice

Endret av halvoralex
Lenke til kommentar
Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D

 

Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå...

 

Kjøp den for 5990,-!

 

Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! :D

 

Blir akkurat samme prisen hvis han/hun vil ha med Blu-Ray og 4gb ram. Det må du nemlig plusse på 995kr for å få hvis du kjøpern fra Elprice

 

Hvor mye vil jeg merke av 1gb ekstra med tanke på spilling og sånn, noen som har efraring med det? Og hva skal en med blu-ray?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg denne i går. Veldig godt fornøyd egentlig. :) Ikke testet den i noen spill ennå, men er ikke det jeg kommer til å bruke den til uansett.

Irriterer meg litt over tregheten til Vista, blir nok XP på den etter hvert.

Endret av lilob
Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe denne laptopen men har et par spørsmål:

1. Støyer den ved vanlig bruk?Surfing, musikk og Office?

2. Hvordan er batteriet ved vanlig bruk, dvs. surfe, musikk osv?

3. Hvordan er selve byggekvaliteten?Er det solid hard plast? Holder det lenge mao?

4. Er laptopen "stor"? Har planer om å bruke den som skole pc så mindre desto bedre.

 

Håper noen som har allerede laptopen kan svare.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Edit: Fant ut av det egentlige spørsmålet jeg stilte, så jeg stiller et nytt spørsmål. :)

 

Hvis man åpner Intel Turbo Memory så kan man velge hvilken "cache policy" man vil ha, Windows ReadyBoost og ReadyDrive.

Hva er de forskjellige tingene? Har dere dem aktivert eller deaktivert?

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Edit: Fant ut av det egentlige spørsmålet jeg stilte, så jeg stiller et nytt spørsmål. :)

 

Hvis man åpner Intel Turbo Memory så kan man velge hvilken "cache policy" man vil ha, Windows ReadyBoost og ReadyDrive.

Hva er de forskjellige tingene? Har dere dem aktivert eller deaktivert?

Jeg har begge aktivert. De var begge aktivert når jeg fikk pcen, så skal vell kanskje være det for å få noe effekt?

Lenke til kommentar

Tenkte veldig på å kjøpe denne pc'en.

men så har plutselig en kompis av meg en Dell xps m1710 som han kunne selge meg, for 7000,-

på papiret ser jo nesten acern bedre ut?! men dell sin xps må vell være noe bedre? eller?

har ikke så mye peil på pc egentlig... men skal nok bruke den til litt gaming. og jeg trenger at den kan takle mye på en gang.

 

noen erfaringer? meninger? om hvem jeg burde kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...