Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Yey, Tyrkia vant. Jeg skal til Tyrkia på mandag og da blir det liv på puben'e i semien :D

Shade22: Etter kvarten så restiller kortene seg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei..

Det sa en eller annen kommentator...

Skrevet

Nei..

Det sa en eller annen kommentator...

Jeg mener å ha hørt det også.. Men er redd for at jeg hørte det av en norsk kommentator, så det stemmer vel sikkert ikke.. :S

Skrevet
Jaja, Tyrkia guller nok en gang.

Det er ikke flaks når de gjør det på overtid i tre kamper på rad. Som jeg skrev før matchen, man kunne aldri vite med Tyrkias survivor-mentalitet. Tar av meg den fuckings hatten for dette laget, for en moral, noe av det råeste jeg har sett.

Kjipt for Slaven Bilic, den råeste treneren noensinne.

Skrevet

Kva synest dykk om målet til Van Basten i 1988? Greit nok at det er eit flott mål, men så spektakulært var det vel ikkje.

Skrevet
Kva synest dykk om målet til Van Basten i 1988? Greit nok at det er eit flott mål, men så spektakulært var det vel ikkje.

Er nok ikke så bra som alle skal ha det til, og med det tenker jeg på hypen rundt det. Blant tidenes mål er det hvertfall ikke.

Skrevet (endret)

Når først Nannskog er i studio, har han aldri vore aktuell på det svenske landslaget?

Edit: Nannskog, synest det var noko feil der. :p

Endret av Zeph
Skrevet
Når først Nannstad er i studio, har han aldri vore aktuell på det svenske landslaget?

Han fikk vel sin a-lagsdebut ifjor vinter, i en jalla-turnering med hjemlige / skandinaviske spillere. Husker ikke eksakt hvor det var. Sør-Amerika eller Asia tror jeg.

Skrevet

Seriøst hvor lat går det ann å bli???

Du hadde jo brukt like lang tid på å finne klippet selv som du brukte på å skrive det innlegget :roll:

Skrevet

Men det skal sies at dette er det beste målet til Van Basten.

Van Basten er til dags dato den beste spissen som jeg har sett spille fotball, synd at mannen måtte legge opp som 28 år gammel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...