Gå til innhold

World in conflict beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd seg på World In Conflict betaen?

Har selv prøvd den i en 24 timer... Det er helt fantastisk fett.

Bare oser av bra Gameplay...

Anbefales å prøve :D

Er man medlem på gamespot kan man lett melle seg på.. Hvertfall sånn jeg fiksa det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en åpen beta, så ser ikke noen grunn til å ikke snakke om det...

Når det gjelder det med amerikanskt boskap ellerno... Jeg vet ikke.. Bare lastet ned, håpet på det beste.. og vips.. Inne..

Er tilogmed registrert som en norsk bruker inne i spillet... Litt rart=)

Skrevet (endret)

Noen med link? Lite å gjøre i sommern, skulle gjerne beta teste World in conflict...eller er det stengt og BARE US?

edit: Thanks for signing up for the World in Conflict Closed Beta Test.

All keys are currently taken. If more slots are added to the closed beta, you will automatically receive a key via email.

jaja.

Endret av Deosl
Skrevet

8788277[/snapback]

Det står faktisk Closed Beta på Gamespot da men. Ser heller ingen grunn til å ikke si at man er med, derimot å si noe særlig mer er vel ikke lov. :p

Er også med ;)

Skrevet
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil betateste. Er det ikke mye bedre å vente til spillet er ferdig og man kan nyte det slik det er ment?

8788711[/snapback]

Det er mange månder før spillet kommer ut, så for de som ikke greier å vente, er det digg å få testet ut litt :D

Skrevet
Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil betateste. Er det ikke mye bedre å vente til spillet er ferdig og man kan nyte det slik det er ment?

8788711[/snapback]

Når du er beta tester skal du gi tilbakemelding til utviklerne om bugs etc. Da bidrar du til at sluttproduktet blir bedre...

Skrevet

8788277[/snapback]

Det står faktisk Closed Beta på Gamespot da men. Ser heller ingen grunn til å ikke si at man er med, derimot å si noe særlig mer er vel ikke lov. :p

Er også med ;)

8788404[/snapback]

Hmm, kan hende jeg tok litt feil.. Leste ikke på gamespot jeg...

Ville bare spille... Noen som har prøvd og spille med DX10 ennå?

Har ikke vista så får ikke prøvd??

Skrevet

8788277[/snapback]

Er også med ;)

8788404[/snapback]

8789638[/snapback]

Ja har prøvd DX10 i bl.a. Company of heroes og Lost Planet, ser bra ut det, selvom det ikke er store forskjellen.. Skal også være DX10 i world in conflict, men det er det ikke i betan.

Skrevet

8788277[/snapback]

Er også med ;)

8788404[/snapback]

8789638[/snapback]

Ja har prøvd DX10 i bl.a. Company of heroes og Lost Planet, ser bra ut det, selvom det ikke er store forskjellen.. Skal også være DX10 i world in conflict, men det er det ikke i betan.

8789833[/snapback]

Ikke i betan:/ Awww:/

Synd... Lyst til å se vol.smoke

Hvis noen vil spille... Tag er WornDroide...

Sånn..Hey, spille folk:P

Skrevet
Er ikke dette brudd på "terms of agreement" når du er i beta? Skal vel egentlig ikke si du er i den en gang.....

8788098[/snapback]

Man kan si at man er med i betatestingen, så lenge man ikke gir ut informasjon om selve spillet og tar skjermbilder som man viser fram.

Fikk key!! Gleder meg, eneste RTS spillet som jeg har gledet meg til siden Red Alert 2.

8794940[/snapback]

Har spilt det i et par dager selv nå. Meget underholdende. Alltid forskjellig som skjer i hver runde. Er brukeren TCi der om noen skulle komme over meg. Gjerne legg meg til kontaktlisten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...