Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, min ordre hopper fram og tilbake mellom "i produksjon" og pre..

 

Kanskje de litt skvetne siden det er to maskiner, en fullt spekket og en roligere ;)

 

*edit*

Bestillt 20/7, første est. lev. dato 22/8, nå 4/10

Endret av Wizt
Lenke til kommentar
Min står nå fortsatt i pre-produksjon. Bestilt 29.06. Forventet levert 28.09  :mad: Greit at jeg får syk rabatt siden jeg kjøpte via en kompis som er selger på Dell, men dette er jo helt på trynet!

9321954[/snapback]

 

 

 

Bør jo være slik at de som bestiller først får maskinen først. Aldri bestilt via Dell fær,men dette gir ikke akkurat godt inntrykk. De kunne også hatt litt mer info om dette på sidene sine.Hvorfro ting er så forsinket osv.Svakt av dell.

Lenke til kommentar

WOHOOO

 

Din bestilling er ekspedert den 08/20/2007 Fase:5. Ekspedert

 

 

1. Bestillingsbehandling

2. Produksjon ikke startet

3. Produksjon

4. Klargjøring før levering

5. Ekspedert Monday, August 20, 2007

 

 

Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste.

 

For mer informasjon – inkludert oppdateringer om beregnet leveringsdato – følg linken til speditørens nettside.

 

 

 

Jag ventar jag ventar på posten i dag!

 

 

"History

Date Time Location Activity Reasons

2007-08-20 09:39 DK - SCHENKER CALCULATE ETA

2007-08-20 08:32 DK - SCHENKER ORDER DETAILS RECEIVED

"

 

 

Den er i Danmark nå ser det ut til. Go go go go. Jeg er først jeg er først!

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar
Fikk sjokk da jeg sjekket ordrestatus i dag.

I går var den i preproduksjon, i dag har den

den blitt ekspedert!

9329877[/snapback]

 

Snakka med en kundebehandler i dag, og som en tilleggsopplysning kom hun med at jeg burde sjekke daglig leveringsstatus pga hun hadde hatt flere samtaler med bekymra kunder idag som hadde fått utsettelser til oktober, men at det viste seg at deres ordre hadde gått i produksjon allerede idag / for noen dager sia.

Lenke til kommentar
Snakka med en kundebehandler i dag, og som en tilleggsopplysning kom hun med at jeg burde sjekke daglig leveringsstatus pga hun hadde hatt flere samtaler med bekymra kunder idag som hadde fått utsettelser til oktober, men at det viste seg at deres ordre hadde gått i produksjon allerede idag / for noen dager sia.

Dumt spørsmål, men hvordan kommer man til disse menneskene? Hvis man ringer 23162298, hvilke alternativ(er) skal man taste inn når man skal bli overført?

Lenke til kommentar
Snakka med en kundebehandler i dag, og som en tilleggsopplysning kom hun med at jeg burde sjekke daglig leveringsstatus pga hun hadde hatt flere samtaler med bekymra kunder idag som hadde fått utsettelser til oktober, men at det viste seg at deres ordre hadde gått i produksjon allerede idag / for noen dager sia.

Dumt spørsmål, men hvordan kommer man til disse menneskene? Hvis man ringer 23162298, hvilke alternativ(er) skal man taste inn når man skal bli overført?

9332101[/snapback]

 

De første gangene snakka jeg med salgsavdelinga ang bestillinga og prutinga som jo tydelig har sitt nr.

 

Kompensasjonsamtalen for sen levering + den samtalen du quoter hadde jeg med en kundebehandler ved å ringe nr du skrev: 2 ganger kommet til sentralbordet og bedt om å få snakke med en kundebehandler, hvordan jeg endte hos sentralbordet første gangen husker jeg ikke, men idag kom jeg dit ved å først sjekke ordrestatus per telefon for deretter å endte opp hos sentralbordet og bli satt over etter ønske.

 

Skjønner problemstillinga di, pga de har jo ikke et alternativ som heter "Kundebehandler", men "selger", og de har ikke alltid kunne svare på mine spsm. Sats på å vent uten å taste inn et alternativ, tror du blir automatisk satt over til sentralbordet da=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...