Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer og kjøpe denne maskinen, men lurer bare på hvordan den funker til CS 1.6?

Skal også se og laste ned film, fungerer denne fint til dette?

Den ser så JÆVLIG fin ut!  :thumbup:

9285718[/snapback]

CS 1.6? Ehm, ja. Det burde vel gå helt uten problemer det da. Min to og et havlt år gamle bærbare klarer jo source helt uten problemer så.

9286928[/snapback]

 

Da har jeg funnet min nye pc!

Lenke til kommentar
altså: pengene kan forsvinne for så å komme inn igjen på kontoen... Pengene er reservert, ikke trukket.

9289253[/snapback]

Pengene mine ble trukket for flere uker siden. De ble faktisk trukket på den opprinnelige leveringsdatoen min, som var 24. juli. Så nei, tydeligvis så trekker de pengene når de vil. Evt på den dagen som er satt som leveringsdato når du bestiller.
Lenke til kommentar
Da var min utsatt til 5. Oktober  :mad:  Bestillte 16. Juli, og hadde ikke trodd at den kunne bli så mye utsatt.. Vurderer sterkt å avbestille nå. Skulle bare vært flere lignende pcer å velge mellom.

9290006[/snapback]

Hvis jeg må vente langt uti september på å få min (bestilte 29. juni), så tror jeg jeg heller avbestiller den og kjøper en Macbook. Begynner å bli veldig nære 2 måneder nå. Dette er jo helt tragisk.
Lenke til kommentar

Fordi om det sikkert er en drit bra PC, burde man nesten avbestille av prinsipp når leveringstiden utsettes så mye. Dell fortjener ikke gode salgstall, med denne sleipe metoden med å legge pcene til salgs før de kan produsere dem.

 

Jeg skal hvertfall undersøke alternativer de neste dagene. Hadde det enda vært et betydlig avslag i pris, når den blir så lenge utsatt hadde det vært greit, men når man maks får 1500, er det veldig dårlig service egentlig. Burde vært snakk om en fjeredel av prisen eller noe.

Lenke til kommentar

Er vel veldig urealistisk å tro man får den noe særlig før antatt leveringsdato. Kan man selfølgelig ikke si noe sikkert om, og spør man dell sier de helt sikkert at den utsettelses datoen er senest når den kommer, og at det kan hende at den kommer før. Jeg tipper tidligst den datoen dell har satt..

Lenke til kommentar
Noen som har funnet et brukbart alternativ til denne PC'en, siden det tydeligvis ikke er annet enn et sikleobjekt som aldri blir levert fra leverandøren?

9292269[/snapback]

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...519693;c:100559 Denne er vel et alternativ, men vet om jeg blir like fornøyd med den. Sikkert dårligere batteritid, også har den ikke hdmi. Designet og skjermen på m1330 er jo noe helt annet.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg også min utsatt til 5.okt. Så sinnsykt dårlig, jeg uttrykte det helt klart når jeg bestilte den at jeg må ha den før 25 aug. Og hvis det var noen mulighet for at det ikke skjedde så var det ikke vits for meg å bestille den....og hva skjer. Aldri mer dell!

 

Da er det bare å stresse med å kjøpe en annen pc. arghh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...