Gå til innhold

Samsung SyncMaster 245B erfaringer!


Ourasi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåh. Skjer det noe med denne skjermen? Noen nye tester?

 

Ser at komplett/norek har ubekreftet lagerdato 26/7, og det begynner jo å bli en stund siden. De eneste som har den inne er Computercity. Noen som vet om sidene deres er til å stole på?

Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt at de første skjermer som butikkene pleier å få er alltid S paneler, og etter det de pleier å ta inn sånn A og C paneler for å selge dem billigere…

Jeg var innom ComputerCity med tanke på at jeg skal være først ut og heller betale litt mer nå og kjøpe en skjerm med S panel :dribble: , men ble veldig over raska å jeg så at istedenfor S, A eller C det stod R der… :hmm:

Kan noen av dere forklare hva R betyr når det gjelder paneler, har noen erfaring med det? :blush:

post-120828-1186012757_thumb.jpg

Endret av Sheraz4you
Lenke til kommentar

Jeg snakket med Norek for et par dager siden, og de sa at Samsung har vært utrolig ustabile med leveransen av større skjermer det siste året :(

 

Datoen Samsung gav Norek/Komplett var egentlig 24. juli, og datoen ble derfor satt til 26. De hadde vært med på forsinkelser på alt fra en uke til et par-tre måneder på de større LCD-TV'ene, men vi får virkelig håpe at det ikke gjelder denne.

 

Med andre ord kan skjermen komme hvert øyeblikk, siden den egentlig allerede skulle vært på lager. Kjipt at Samsung har så dårlig leveringspresisjon når de lager bra produkter... Nesten så jeg vurderer å kjøpe to av disse med en gang, slik at jeg har en fet løsning når de først kommer.

 

Fra pallen med skjermer kommer inn, vil det ta omkring 30 minutter før lagerstatusen er endret på sidene.

 

Håper denne skjermen er så bra som jeg håper på.

Lenke til kommentar
Nåh. Skjer det noe med denne skjermen? Noen nye tester?

 

Ser at komplett/norek har ubekreftet lagerdato 26/7, og det begynner jo å bli en stund siden. De eneste som har den inne er Computercity. Noen som vet om sidene deres er til å stole på?

9190285[/snapback]

 

Hey der - En lille hilsen fra det danske land.

Jeg bestilte to styk 245B d. 26. juni hos PC-netto.dk og har så ventet lige siden.

Det skulle kun tage 10 dage med leverancen, men deadline har været konstant rykket og i dag stod de til først at komme d. 15. august.

 

...... og så jeg din besked i morges - og ringede så til Computer city. De havde 5 skærme tilbage ud af en levarance de fik igår - men måtte kører 1,5 time syd for København for at få dem til Næstved.

 

Men i denne stund skriver jeg fra en 245B af

og min kæreste spiller på poker på den anden. Det er bare så fedt! :dribble:

 

Tak for tippet! Du reddede min dag og ferie!! :D :!:

 

Så svaret er, ring til Computer city...og hvis du bor lidt langt væk fra Næstved i Danmark sender de pr. post.... 24 tommer er giga stort!!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne skjermen, Samsung 245B, på ComputerCity på Alnabru igår ...

 

I butikken var jeg kritisk til fargegjenngivelsen; ikke minst pga den litt lunkne testen en tysk nettside gjorde av skjermen.

 

Men ComputerCity har 30 dagers pengene tilbake garanti, så den ble med hjem.

 

Jeg driver mye med foto og etter å ha kalibrert skjermen med Spyder Pro, har jeg bare 1 ting å si:

 

LØP OG KJØP ! Dette er et røverkjøp !

 

Jeg er så gjennom fornøyd, at jeg vurderer å kjøpe 1 til kontoret mitt også !

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett at postcounten din var litt større :p

9205982[/snapback]

 

Hehe ... Alle er jo ferske en gang ...

Om du trenger mer "kjøtt på beinet" vedr hva jeg skriver, så kan du se på hva skjermen skal brukes til: www.pbase.com/hildrup !

 

Jeg kan forsikre deg om at jeg hverken jobber for Samsung eller ComputerCity ! Har vært på leting etter en større skjerm l lengre tid - hovedsaklig til Photoshoparbeid. Sett på LaCie, Eizo; men de er for dyre. Apple's 23" er bra, men kanskje unødig dyr - og de kommer visstnok med en ny skjermserie om ikke lenge.

 

Og så langt - med skikkelig kalibrering av denne Samsung'en - er jeg trålende fornøyd ! :w00t:

Lenke til kommentar
hei, har tenkt til og kjøpe meg en Samsung skjerm jeg også. men usikker på hvilken. denne nye Samsung 24" SyncMaster 245B ser jo helt utrulig bra ut. menne ossen er det med Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW? er den like bra som denne nye som kommer?

 

ps jeg spiller en god del PC/Xbox360 spill, så hva synes dere jeg burde kjøpe?

 

mvh Øyvind  :)

 

 

og btw; når kommer Samsung 24" SyncMaster 245B på marked?

8978929[/snapback]

 

 

Jeg har nå hatt denne skjermen i noen dager. Man får en kjempe følelse av denne skjermen. Jeg gikk fra en Viewsonic vx924 19" 4:3 til denne skjermen. Jeg har ikke noe å klage på.

 

Den har ikke noe etterslep etter hva jeg kan se. Hvis man skal bruke den til vanlig surfing, tekst dokumenter og spill er det en kanon skjerm for den prisen.

 

Jeg kan på det sterkeste annbefale denne skjermen til alle som har lyst til å gå opp noen "hakk" på skjermfronten.

 

Jon :thumbup:

Lenke til kommentar

Dere som har fått skjermen, hva slags panel sitter det i den?, er det et såkalt s-panel (samsung selv som lager dem) eller er det av et annet slag?

Hører det er mye styr med de forskjellige panelene i mange av de andre skjermene fra samsung, håpet mitt er at det ikke er tilfelle med denne.

 

En annen ting: Prisguiden oppgir at denne kjermen kommer med kompositt inngang, dette stemmer vel ikke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. må virkelig beklage for sein post på forumet her. jeg skulle gi besked når jeg fikk skjermen min (Samsung 245B) men pcn min gikk istykker like før jeg fikk den :\ så har desverre ikke testet pc spill, MEN har testet den med Xbox360 en gooood del nå og kan si jeg er VELDIG fornøyd med den der :thumbup: har akkurat fått igang pcn idag så blir moro og se ossen dette går :) skal teste Bioshock demo og litt annet tenker jeg :D

 

her er iaffall noen bilder når jeg fikk skjermen :thumbup:

 

 

ps: sorry for dårlig bilder (i full størrelse) har tatt bilde med min mobil :p

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1187788426_thumb.jpg

 

 

post-69980-1187788445_thumb.jpg

 

 

post-69980-1187788462_thumb.jpg

 

 

post-69980-1187788480_thumb.jpg

 

 

post-69980-1187788497_thumb.jpg

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Er utrolig fornøyd med min skjerm! En ren fornøyelse å bruke til spill, film og div. andre ting!

 

Tre bilder av skjermen (Høy ISO på bildene gjør dem "kornete"):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Shrek 2 1080p

 

HL2 1920x1200

 

Teenage Mutant Ninja Turtles 1080p

 

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester.

 

Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet.

9095704[/snapback]

 

 

jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 :( men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt :thumbup:

9095881[/snapback]

 

 

jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2..

9149142[/snapback]

 

 

 

testet skjermen med BF2 og kan si at det ikke er noe etterslep i det i det heletatt! ikke på andre spill eller, så jeg er fornøyd med denne skjermen :thumbup:

Lenke til kommentar
er det en som heter 245wb eller tenker jeg på en annen en?

9353419[/snapback]

 

245bw er det du tenker på...

Samme skjermen men med "glossy/pianolakk-finish", har ikke sett den til salgs her i landet enda.

 

Har forresten bestillt 245b selv nå.. den blir å kobles til en bærbar intill jeg får bygget meg en skikkelig pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...