Gå til innhold

Samsung SyncMaster 245B erfaringer!


Ourasi

Anbefalte innlegg

Korleis er denne skjermen til film? Er baklyset ganske fremtredende? :)

 

Synes den er grei nok, jeg har ikke noe og utsette på selve bildet, kanskje jeg som ikke er så nøye på det, men skjermen jeg har mottatt har ett stort problem med lyslekasje på alle sidene. Selv med halvert lysstyrke.

 

@abrakadabri

Har kun stilt på lysstyrken og kontrasten selv, men synes nå bildet er bra sånt som det er nå, menneseker ser ut som mennesker. Men som sagt så kan det hende at det er jeg som ikke er så veldig fin på det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Veritas_ og egentlig alle andre som leser tråden :-)

 

Før jeg la meg så tok jeg bare en restart på maskinen - det har jo løst de mest håpløse problemer med "Windows" og pc før.

 

Når jeg kom opp igjen i Windows funket skjermbildet bedre - mer slik jeg er vant med - når en så på film nå så så hud ut som hud - dette også på bilder.

 

Men nå ga MagicTune programvaren beskjed om at skjerm/løsningen min ikke var støttet. Litt merkelig - kjører et 8500GT kort. Kjører nyeste driver.

 

Får saumfare Samsung.com på jakt etter om det ligger noen nye drivere jeg kan teste der, og også laste ned MagicTune programvaren på nytt.

 

Satt på en DELL 2007FP (heter den vel før) og den hadde jo bedre bilde. Er bare litt "skuffet" i forhold til alle de tester jeg leser der "alle" er meget fornøyd med den - men ikke gir innspill på konfigurering som jeg har sett iallfall...

 

Ellers; han kompisen hadde jo en LG skjerm (som var slik glossy) og makan - her snakker vi bilde - gud så deilig. Vurderer nesten å "kaste" eller donere bort 245B for å investere i en slik 22 tommers - men synes det er litt dumt all den tid oppløsningen er større, men skjermbildet ikke fortoner seg like bra - noe jeg ønsker å endre... :-)

 

Så om noen har Spyder "innstillinger" på den, eller supre tips til konfig. så setter jeg som sikkert alle andre i tråden pris på svar....

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Har tenkt å kjøpe meg denne skjermen, men vil gjerne ha den i sort pianolakk. Når jeg er inne på prisguiden til Hardware finner jeg bare skjermen med produktnavnet Samsung SyncMaster 245B. Stemmer det at produktnavnet på denne skjermen med pianolakk er Samsung SyncMaster 245WB? Hvorfor finner jeg ikke denne modellen også på prisguiden? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...