Gå til innhold

Samsung SyncMaster 245B erfaringer!


Ourasi

Anbefalte innlegg

Siste ETA 06.07. :thumbup: fikk tlf. fra Amentio om at leverandøren (den ene) skulle få skjermene på fredag, ordren min blir stående, og skjermen kan dukke opp hos meg om ei uke?

"Lekte" litt med ordre på en BenQ skjerm i natt; BP241WZ som NetShop hadde til 5.295,- den steig til 7.995,- der før eg fikk den i kurven :nei:

Neste forsøk blei Databasen, fikk den i vogna, men betalinga røyk :hmm: - hadde dobbelt beløp på kortet av handelen - skulle kanskje prøvd flere kort og oppkrav.

Nå koster skjermen 8.327,- der mot 5.700,- i natt :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester.

 

Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet.

9095704[/snapback]

 

 

jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 :( men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt :thumbup:

Lenke til kommentar

Hoppa av eg (og), testene såg ikke for optimistiske ut :(

Lurte litt på Dell sin 2407, men litt kikking i prisguiden her førte meg til BenQ FP241WZ (Ama Z modellen) fra Danmark, under 6.400,- med frakt og oppkrav :!: - gebyret for kort betaling var større enn oppkravsgebyret :D men nå har eg pengene til eg går på Posten og henter om noen uker (litt leveringstid) , men eg venter heller litt enn og slippe ut 8.000,- for samme skjerm...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hej alle Nordmænd..forvildede mig lige ind på en Norsk side. da jeg søgte på anmeldelser af LS24HUBCBQ, som jeg har bestilt 2 af på PC-netto.dk i Danmark den 26. juni.

 

På det tidspunkt blev jeg lovet 10 dages leveringstid. Men nu har vi den 26. juli og jeg har nu ventet 4 uger.

 

Dagligt har jeg checket tiderne...som konstant er blevet flyttet og har også haft 31. juli som skæringsdato i lang tid indtil igår.......men nu står den på track & trace til levering d. 11. august ØVVVV :(

 

Er det fordi det er en helt ny model at det tager, så lang tid?

 

hmmm skal give 4308 kr. pr. stk og 30 kr. for levering, så syntes at det var et godt køb.

 

Nå ville bare lige takke for linksene til anmeldelserne og håber, at I vil blive ved med at skrive herinde. Er der nogle, der har fået den leveret endnu?

 

Hilsner fra København!!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester.

 

Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet.

9095704[/snapback]

 

 

jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 :( men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt :thumbup:

9095881[/snapback]

 

 

jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester.

 

Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet.

9095704[/snapback]

 

 

jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 :( men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt :thumbup:

9095881[/snapback]

 

 

jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2..

9149142[/snapback]

 

 

det skal jeg gjøre vettu! ;) men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt. og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja :thumbup:

Lenke til kommentar
det skal jeg gjøre vettu! ;)  men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt.  og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja  :thumbup:

9153467[/snapback]

 

Flott, vurderer denne skjermen litt jeg også, og lurer litt på hvordan den vil takle xbox 360 via VGA..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester.

 

Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet.

9095704[/snapback]

 

 

jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 :( men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt :thumbup:

9095881[/snapback]

 

 

jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2..

9149142[/snapback]

 

 

det skal jeg gjøre vettu! ;) men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt. og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja :thumbup:

9153467[/snapback]

 

Men gjør det for min skyld da.. BF2 på pc.. :) Fortell om diverse pluss og minus.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...