HAG Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Siste ETA 06.07. fikk tlf. fra Amentio om at leverandøren (den ene) skulle få skjermene på fredag, ordren min blir stående, og skjermen kan dukke opp hos meg om ei uke? "Lekte" litt med ordre på en BenQ skjerm i natt; BP241WZ som NetShop hadde til 5.295,- den steig til 7.995,- der før eg fikk den i kurven Neste forsøk blei Databasen, fikk den i vogna, men betalinga røyk - hadde dobbelt beløp på kortet av handelen - skulle kanskje prøvd flere kort og oppkrav. Nå koster skjermen 8.327,- der mot 5.700,- i natt Lenke til kommentar
Mez Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Kjøpte meg BenQ skjermen istedenfor Samsung, til den lave prisen syntes jeg BenQ var et godt kjøp! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Den så ikke dum ut, har tittet på 22" men skal man være kar så er jo den en mulighet Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 jaja, da var 24” SyncMaster 245B, 5ms, DVI-D, 1920x1200/60Hz, Black bestilt. og håpe jeg får den så fort den kommer på lageret gleder meg Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Da var enda en ny test å oppdrive. Denne var veldig detaljert, og viste klart noen av manglene og styrkene ved TN-paneler. Noen som har fått skjermen enda? Lenke til kommentar
moscito Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 er denne skjermen god til spill? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 har enda ikke fått den. ser dem bytter dato når den er på lager heletiden driver og håper jeg får denne føre neste helg men ser dårlig ut Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester. Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester. Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet. 9095704[/snapback] jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 har fulgt med hver dag de siste ukene og håpt at noen skulle få disse inn men leveringsdato blir forskøvet hele tiden..ser ut som det blir den noe dyrere dell 2407WFP..har ikke lyst å sitte med en eldgammel skjerm på splitter ny pc lenger Lenke til kommentar
HAG Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Hoppa av eg (og), testene såg ikke for optimistiske ut Lurte litt på Dell sin 2407, men litt kikking i prisguiden her førte meg til BenQ FP241WZ (Ama Z modellen) fra Danmark, under 6.400,- med frakt og oppkrav :!: - gebyret for kort betaling var større enn oppkravsgebyret men nå har eg pengene til eg går på Posten og henter om noen uker (litt leveringstid) , men eg venter heller litt enn og slippe ut 8.000,- for samme skjerm... Lenke til kommentar
MOL Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hej alle Nordmænd..forvildede mig lige ind på en Norsk side. da jeg søgte på anmeldelser af LS24HUBCBQ, som jeg har bestilt 2 af på PC-netto.dk i Danmark den 26. juni. På det tidspunkt blev jeg lovet 10 dages leveringstid. Men nu har vi den 26. juli og jeg har nu ventet 4 uger. Dagligt har jeg checket tiderne...som konstant er blevet flyttet og har også haft 31. juli som skæringsdato i lang tid indtil igår.......men nu står den på track & trace til levering d. 11. august ØVVVV Er det fordi det er en helt ny model at det tager, så lang tid? hmmm skal give 4308 kr. pr. stk og 30 kr. for levering, så syntes at det var et godt køb. Nå ville bare lige takke for linksene til anmeldelserne og håber, at I vil blive ved med at skrive herinde. Er der nogle, der har fået den leveret endnu? Hilsner fra København!! Lenke til kommentar
presets Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester. Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet. 9095704[/snapback] jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt 9095881[/snapback] jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2.. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester. Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet. 9095704[/snapback] jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt 9095881[/snapback] jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2.. 9149142[/snapback] det skal jeg gjøre vettu! men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt. og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 det skal jeg gjøre vettu! men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt. og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja 9153467[/snapback] Flott, vurderer denne skjermen litt jeg også, og lurer litt på hvordan den vil takle xbox 360 via VGA.. Lenke til kommentar
presets Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Hei! Jeg Håper meg på bølgen, og bestiller muligens Samsung 245B-skjermen. Men vill gjerne ha litt mer informasjon om produktet, og da spesielt tester. Har lest tidligere at en har kjøpt den alt. Og håper han kan kommentere produktet. 9095704[/snapback] jeg har bestilt meg en Samsung 245B men enda ikke fått den. nå er dato satt til den 03.08.07 men skal slenge inn informasjon og hvordan denne skjermen er så fort jeg har fått den og får testet den litt 9095881[/snapback] jeg håper du kan sjekke den for BF2 om du har mulighet.. Jeg skal enten kjøpe 226CW eller 245B fordi jeg håper at de ikke har på langt nær like stort etterslep som 226BW i BF2.. 9149142[/snapback] det skal jeg gjøre vettu! men etter det jeg har lest om testene på SyncMaster 245B så skal det ikke være noe etterslep i det heletatt. og jeg skal koble Xbox360'n min på denne så skal sjekke en god del spill ja 9153467[/snapback] Men gjør det for min skyld da.. BF2 på pc.. Fortell om diverse pluss og minus.. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 kan ta noen bilder også visst jeg får tak i et kamera men skal teste skjermen på forskjellige ting. som xbox360, pc spilling, filmer osvosv. sitter bare spent på når denne skjermen kommer ut. tok veldig lang tid dette Lenke til kommentar
Almighty_Malachi Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Alle 24" Benq skjermer ser jo ut til å ha HDMI kontakt, men det har ikke Samsungen... Kult med HDMI kontakt imo, da kan den lett brukes til en bra TV, med PS3 osv. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Ny test til dere som fortsatt vurderer Samsung sin 245B skjerm, fikk min 24" BenQ amaZ i går kosta meg 1.500,- mer enn 245B, men den har pivot og HDMI Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Ny test til dere som fortsatt vurderer Samsung sin 245B skjerm, fikk min 24" BenQ amaZ i går kosta meg 1.500,- mer enn 245B, men den har pivot og HDMI 9160625[/snapback] ..og mye bedre panel Lag en liten "review" for oss da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå