kenneth_sport Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Spillet starter ikke! Har instalert det men det vil ikke starte. Har World War II Antohology versjonen. Andre får dette til å virke, men tydeligvis ikke jeg, fant følgende etter å ha googlet litt rundt. Battlefield 1942 (Run As Administrator, may require the most up to date graphics drivers, such as the Nvidia's BETA 101.41 GeForce drivers. Also, it may sometimes crash during a map load -- switch compatability to/from XP and it will work.) Så det betyr at det virker i Windows Vista, finner ikke en oppdatert driver til grafikk kortet men untakk av medfølgende versjon, har prøvd kjør som administrator uten resultat får bare frem Battlefield 1942 Screenen og så skjer det ikke noe mer spillet kommer ikke opp. En venn av meg har også BF1942 på Vista, en ulovlig verjon som starter helt fint. Kan det bety at det hjelper med en NO-CD crak eller noe som gjør at du ikke trenger plate og at det fører til at spillet vil virke eller er det grafikk driveren? Noen ideer? Endret 2. juni 2007 av kenneth_sport
kenneth_sport Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Spillet starter ikke! Har instalert det men det vil ikke starte. Har World War II Antohology versjonen. Andre får dette til å virke, men tydeligvis ikke jeg, fant følgende etter å ha googlet litt rundt. Battlefield 1942 (Run As Administrator, may require the most up to date graphics drivers, such as the Nvidia's BETA 101.41 GeForce drivers. Also, it may sometimes crash during a map load -- switch compatability to/from XP and it will work.) Så det betyr at det virker i Windows Vista, finner ikke en oppdatert driver til grafikk kortet men untakk av medfølgende versjon, har prøvd kjør som administrator uten resultat får bare frem Battlefield 1942 Screenen og så skjer det ikke noe mer spillet kommer ikke opp. En venn av meg har også BF1942 på Vista, en ulovlig verjon som starter helt fint. Kan det bety at det hjelper med en NO-CD crak eller noe som gjør at du ikke trenger plate og at det fører til at spillet vil virke eller er det grafikk driveren? Noen ideer? 8755853[/snapback] Lastet ned en crack og alt fungere med untak av noe online spilling, det starter hvertfal fint og problemet lå i kontrollen av cd-en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå