Gå til innhold

Nytt design for Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fire ting jeg vil påpeke:

1) Siden er et par piksler for bred for å ikke få horisonal scroll (Firefox 2.0.0.3, windows XP)

8754974[/snapback]

 

Ser fint ut når jeg har på AdBlock, men da er det jo ikke så mye innhold igjen på siden heller :D

8755123[/snapback]

 

Jeg har aldri brukt AdBlock Plus, kun AdBlock. Man har da mulighet til å whitliste enkeltsider og hele siter, og selvfølgelig redigere reglene helt manuelt.

Lenke til kommentar
Designet var pent det! Men hvor viktig er det? Personlig handler jeg hos de som leverer gode produkter og god kundeservice. Designet på hjemmesiden kommer på sisteplass i min vurdering av webshopper.

8754925[/snapback]

Enhver markedsfører vet at det ikke stemmer. Det ligger som oftest i underbevisten til folk. Dette gjelder selvsagt ikke de som har gode erfaringer fra stedet men dog vil det fort skremme bort en ny kunde.

 

Det ligger i underbevisten til folk. Er feks stor forskjell på http://www.ostfold-kollektiv.no og http://www.borgbuss.no

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Svarte delen var min favoritt, blir mindre sliten i øynene av det (og dermed ser ihvertfall jeg lenger på utvalget)..

 

Nå burde det klart være feiring da!

25% avslag på alt i helgen :D

 

 

EDIT: litt småklager må man jo også ha:

 

*Handlevogn burde vise mer tekst på vareforklaring.

*En ting jeg ofte savner (som enkelte andre butikker har) er flere underkaterogier, så man får skilt ut f.eks Nvidia og ATI skjermkort, og core2duo ready hovedkort fra resten osv/ol..

*Valg av antall produkter som vises i listen av varer, og i tillegg få bilder et hakk opp i størrelse om man vil det hadde vært genialt.

8755094[/snapback]

 

Hvor leste du at det er 25% avslag på alt i helgen??

Lenke til kommentar

Helt klart et skritt i riktig retning synes jeg.

 

Knappene kan kanskje gjøres noe mer med, ble litt for glossy kanskje?

 

 

Det største minuset er helt klart at kategoriene man velger i ikke kommer til topp. F.eks jeg blar ned og trykker på TV-kategorien, for å velge "Plasma" nå må jeg blad ned igjen. Dette er unødvendig tungvindt.

 

Men ellers bra. Fortsett med tweakingen!

Lenke til kommentar

Liker ikke oppdeling av produktlister over flere sider. Det betyr ekstra klikking, og skal man sammenlikne ulike produkter får man klikke frem og tilbake til man er fornøyd. De færreste har vel problemer med å laste ned 20 ekstra thumbnails for å få hele produktspekteret under en kategori presentert samtidig (f.eks. ram 6400).

Savner også mulighet for å sende inn tilbakemelding direkte på siden.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Svarte delen var min favoritt, blir mindre sliten i øynene av det (og dermed ser ihvertfall jeg lenger på utvalget)..

 

Nå burde det klart være feiring da!

25% avslag på alt i helgen :D

 

 

EDIT: litt småklager må man jo også ha:

 

*Handlevogn burde vise mer tekst på vareforklaring.

*En ting jeg ofte savner (som enkelte andre butikker har) er flere underkaterogier, så man får skilt ut f.eks Nvidia og ATI skjermkort, og core2duo ready hovedkort fra resten osv/ol..

*Valg av antall produkter som vises i listen av varer, og i tillegg få bilder et hakk opp i størrelse om man vil det hadde vært genialt.

8755094[/snapback]

 

Hvor leste du at det er 25% avslag på alt i helgen??

8763708[/snapback]

Det var nok bare litt ønsketenkning ;)

Endret av Kim The King
Lenke til kommentar

Har problemer med noen sider.

F.eks - skulle se Socket 775 hovedkort, og først kunne jeg se kortene når jeg scrollet ned en hel skjermstørrelse (1024x768) fordi liste hvor forskjellige kort skulle stå var helt hvit.

 

Samme skjedde med andre typer hovedkort.

Først etter at jeg trykte på refresh i nettleseren (IE 6.0 på en WYSE klient) gikk det bra.

Lenke til kommentar

Liker heller ikke fargevalget. Trodde første gang at det var en fake side jeg var kommet inn på. Måtter refreshe å google litt. Første gang jeg brukte netshop var pga siden deres. Hvit og rødt, veldig inviterende. Virket som en ærlig side. Husker feks når kompis av meg viste meg pcen han skulle kjøpe på whitebox. Prøvde å si at han burde sjekket mere, han fikk en pc som ikke funket i det hele tatt. Svart er NO GO. =D

Lenke til kommentar

Synes fortsatt det er mye bedre enn det til amentio, techlife o.l. De sidene er helt like, og direkte motbydelige å bruke. Komplett, PSData og Netshop er de jeg har erfart med beste sider. Likte at det var litt rolige farger, var litt chill å slappe av i øya når jeg så på den.

Lenke til kommentar

Etter å handla på nett siden de første sjappene dukka opp har jeg sett mye rart. Netshop sin side synes jeg nå er elegant og oversiktlig. Å få alle 100% fornøyde er vanskelig. Nå er ikke nettsidene det viktigste, men at en enkelt og rask finner det en er ute etter teller. At de fungerer i alle nettlesere er også et must. Ser ut at den funker i Opera, Firefox og IE etter min raske test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...