Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvorfor? Det blir vel en aktuell stadion for Norge i et eventuelt EM?

Skrevet

Det finnes vel en egen EM tråd og en EM-stadion tråd, så hvordan denne tråden passer inn for et mesterskap 7 år frem i tid ser jeg ikke helt. Men jeg skal ikke leke forumpoliti noe mer.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Det er jo ikke akkurat så mye annet å snakke om når det ikke har vært om landslaget i noen medier på flere uker.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

2,5 går jo fort. NSB sove :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Har du hørt om ironi?

Skrevet

Om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg dratt nedover. Er jo alltid noe for seg selv å dra på bortekamp, og selv om det er små muligheter for at Norge får med seg poeng så vil det jo bli helt sykt om de gjør det. Og da kan du skryte resten av livet om at du var der. :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Ironi funker veldig skjelden i skriftform. :)

Når du bor i Trondheim, så antar jeg at du flyr til Nederland og toger der i fra.

Skrevet
Ironi funker veldig skjelden i skriftform. :)

Når du bor i Trondheim, så antar jeg at du flyr til Nederland og toger der i fra.

Nope, han bor i Slasker :p

Skrevet
Har du hørt om ironi?

Det du prøvde på var hvertfall ikke ironi, men sarkasme.

Ironi er f.eks flyet som gikk tom for bensin, og som derfor krasjet i en tankbil.

Men nok om det.

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Rotterdam, hadde tatt turen lett. Visste ikke at det var så kort tur dit? :O

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Du er fortsatt bitter en uke etterpå`?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tja, det er jeg egentlig enig i. Huseklepp er moden for landslaget. Da blir det nok høyreving.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette er på grensa til latterlig.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=543013

Myggen har vel spilt et par kamper fra start i tippeligaen. Og nå skal han på landslaget? Håper Drillo er fornuftig nok til å prioritere unge midtbanespillere som Skjeldbred, Tettey og Grindheim foran veteranen Myggen. Han må vise seg som en stabil spiller før han får sjansen på landslaget igjen.

Dette er idiotiske stunt som koster oss mesterskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...