Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?


Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

  1. 1. Bør Canabis legaliseres?

    • Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Jeg tror Actis har blitt en total-avholdsorganisasjon. 

Mina Gerhardsen bør ihvertfall finne seg noe annet å gjøre, for maken til kunnskaplsøs dame skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis man tenker tilbake til like før det ble legalisert i statene, så man jo TONNEVIS av engasjement blant folket. Det var jo det som trigga den siste pushen mot å legalisere. Det lagt sammen med store hollywood-figurer som promoterte cannabisbruk.

 

Det er jo akkurat dette vi må begynne å få til nå! Vi må engasjere, spre budskapet og få cannabis til å bli så vanlig at det kan legaliseres. Sånn samfunnet i Norge ser ut akkurat nå, er vi nok årevis unna å få det til. Med en mer organisert cannabis-kultur hadde vi nok hadd en større innflytelse på politikerne også.

 

Er det bare jeg som er høy og tror dette er en god idè, eller er det noen som er med meg?  :hmm:

Lenke til kommentar

Det vil bare gjøre dem til mål for politiet, så ingen tør å si noe annet enn at hasj er farlig og at de aldri kunne tenke seg å prøve. Vi har ikke så veldig mange kjendiser i norge som hadde overlevd den sinnsyke mediastormen som hadde fulgt med det å faktisk være ærlig, så jeg tror nok vi skal se langt etter at noen skal tørre eller ha nok innflytelse til at det har noe positivt å si for cannabis saken. 

Jeg satser på at vi følger etter snart, blir nok noen år til men gi det litt tid, det tar nok god tid for folk å svelge så svære kameler som det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...