Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?


Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

  1. 1. Bør Canabis legaliseres?

    • Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er for horer ja :p

men det er en annen diskusjon, men har noen likhetstrekk.

 

Cannabis i dag er tilgjengelig 24 timer i døgnet, og dealeren spør ikke etter legg. Det finnes ikke noe kontroll på markedet over hodet, så absolutt alle kan få tak i når som helst på døgnet.

Legaliserer man og regulerer kan man for eksempel selge cannabis på en egen butikk eller polet bla. Da kan man ha reguleringer på åpningstider, aldersgrense og mengde...

Lenke til kommentar

Ordet vi skal lære i dag:

troll n1 (norr troll, kanskje sm o s mhty trol(le) 'uhyre, spøkelse', jf trylle)

 

an internet user who sends inflammatory or provocative messages designed to elicit negative responses or start a flame-war. (As a fisherman trolls for an unsuspecting fish.) : Don't answer those silly messages. Some troll is just looking for an argument.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Masse! Men siden du gir uttrykk for at du kan enda mer, så kan vel du øse av din kunnskap og si litt? :)

Du kan gjøre en av to ting:

 

Les tidligere i topic og slutt å still spørsmål og komme med påstander som allerede har blitt tilbakevist minst 20 ganger i løpet av topicens historie, ergo kom med trolling som faktisk kan virke konstruktivt for andre som kansje lurer på ting og tar til seg den lærdommen.

 

Slutte med trolling og komme deg ut av topic.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Jeg mener at hvis man ikke klarer å innse at cannabis skader seg så er man allerde avhengig eller tror det er tøft å drive med ulovlige ting og høre på Bob Marley og sånt.

Dette er personlige meninger, ikke fakta men greit nok. Cannabis er skadelig ja, men hvorfår er da tobakk og alkohol tillat når dette faktisk er mer farlig enn cannabis?

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du egentlig? Jeg skjønner ikke hva du med flere gjør her hvis dere ikke engang klarer å forholde dere til fakta. Utover det kan dere ha så mange meninger dere makter.

 

+1

 

TheWankership ser at du er ny her. Når du først skal kommentere noe les noen sider før du går for å svare. Si din mening men uten begrunnelse og fakte kommer du ikke langt.

Lenke til kommentar
The- ONe kom med kloke ord, takk :)

 

Jeg synes ikke det kan sammenlignes med alkohol og tobakk da dette ble intergrert i samfunnet lenge før man egentlig visste om skadene. Cannabis deriomt vet vi noe om. Derfor blir det ikke tillatt. Men jeg skal ikke nekte for at Norge er "overbeskyttende" mot sine borgere :p

Der kom du med et bedre og saklig svar. Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Jeg mener at hvis man ikke klarer å innse at cannabis skader seg så er man allerde avhengig eller tror det er tøft å drive med ulovlige ting og høre på Bob Marley og sånt.

Dette er personlige meninger, ikke fakta men greit nok. Cannabis er skadelig ja, men hvorfår er da tobakk og alkohol tillat når dette faktisk er mer farlig enn cannabis?

 

Fordi når man først blir avhengig av cannabis kan man fort ta tyngre og tyngre stoffer og kjapt være ute og kjøre. Vi trenger ikke flere slike stoffer, gjør vi vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...