Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?


Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

  1. 1. Bør Canabis legaliseres?

    • Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143


Anbefalte innlegg

Bare lurer, hvorfor regnes ikke Alkohol og Nikotin som narkotiske stoffer?

(etyl) Alkohol er strengt tatt et organisk løsemiddel... Terpentin, aceton, eter, og damp av (forholdsvis korte) alkyler er heller ikke narkotika, men fungerer som rusmiddel. Samtlige gir bakrus med hodepine, og kan gi løsemiddelskader ved langvarig bruk.

Hodepinen du får etter eter er ikke noe koselig, fant jeg ut (ufrivillig) etter å ha hatt organisk kjemi labfag :p

 

EDIT: at industriell hamp skal være ulovlig kan ikke være annet enn et resultat irrasjonal frykt.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er kansje litt ot med det står en sak i nettutgaven til adressa om lovliggjøring av hasj i København.

http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1388791.ece

 

Jeg synes dette er bra.

Wow! Dette er jo genialt, og rasjonalet de framlegger er også midt i blinken. Dessuten er det relevant, fordi norsk politikk ikke utformes isolert, men følger ofte utvikling i andre land.

Endret av sokkrygeren
Lenke til kommentar

Uten at jeg bryr meg spesielt så kunne man legalisert det for min del. Men skjønner dem som ikke vil det heller. Sikkert ikke så morsomt å bli utsatt for passiv cannabisrøyking, og om det er farlig eller ei er det uansett ikke sunt.

 

Vil nok uansett aldri bli legalisert, samme hva folket mener.

Lenke til kommentar

Pizza koster penger, dessuten er det fett å gå til mcdonalds hvis det er mørkt ute og det nettopp har regnet, våt asfalt med refleksjoner fra gatelykter er FETT å stirre på når man er ute å går... :p (dessuten har pizza in tendens til å bli SYKT dyrt hvis man er sulten nok når det bestilles, gjerne 2-400 kroner)

 

 

On topic: Så ja, hvis man faktisk ikke passer kosten kan daglig cannabisbruk gå utover helsa fysisk (tenker da på hvis man bruker vaporizer og dermed ikke tar andre fysiske skader) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...