Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er scarface supran min XD

Må få opp bilde av poltibilen min også..

Edit:

Poltibilen også som jeg lagde ista :cool:

post-56203-1182778836_thumb.jpg

post-56203-1182778849_thumb.jpg

post-56203-1182779453_thumb.jpg

Endret av L4ss3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Halveis OT: Jeg ble ikke så imponert av skademodellen på demoen, er dette bedre på det ferdige spillet?

8941544[/snapback]

Demoen har vel ikke skademodellering som påvirker bilen (bortsett fra visuelt) i det hele tatt. Synes jeg å huske da :)

Skrevet (endret)
Njoooei...

Man kan fremdeles kjøre rett inn i en vegg i 249km/t og ikke få mer enn en bulk og en del riper  :ermm:

8941579[/snapback]

Du bør kanskje skru på 'simulation damage' når du spiller ;) Da kan jeg love deg at du ikke kjører en meter etter å ha dundret rett i en vegg i høy hastighet.

Endret av TheCooler
Skrevet
Njoooei...

Man kan fremdeles kjøre rett inn i en vegg i 249km/t og ikke få mer enn en bulk og en del riper  :ermm:

8941579[/snapback]

Gjør du det med 'simulation damage' som TheCooler sier så kommer du ikke lenger. Mulig du hopper frem i 3-4km/t omtrent.

Skademodellen er skrudd av i demoen.

Skrevet
Ahaaa, kanskje kompisen min ikke hadde på det? For en pingle  :wee:

8941622[/snapback]

Kjørte race mot en Mercedes CLK GTR her om dagen. Var i en relativt lang og krapp sving etter en liten oppoverbakke i Nurburgring. Du skulle fan meg sett - han kjørte først inn i veggen i ~200kmt, så tok han 360 i lufta :!:

Synd jeg bare hadde på cosmetic skade :(

Skrevet (endret)

Nettopp oppgradert Corradoen min så den er nesten på toppen av C, gjorde godt med noen ekstra krefter i den ja. Så lekte jeg litt med tuningen, ble litt bedre enn den var fra før av.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

12.jpg

14.jpg

13.jpg

Endret av Blomvik
Skrevet
Her skal jeg love dere at det smalt godt ja!

post-66639-1182623728_thumb.jpgpost-66639-1182623744_thumb.jpgpost-66639-1182623757_thumb.jpg

8929575[/snapback]

Det er det sykeste jeg har sett! Ser ut som kollisjonskraften forplanter seg bakover på RS6'en slik at bakfangeren løsner :ohmy:

Skrevet

Live funker ikke her, men tok nå et dårlig bilde av min Arcade-Bentley.

Skal se om bedre bilde kan lastes opp straks jeg har fått lurt meg på nettet med boksen.

post-61662-1182877866_thumb.jpg

Skrevet

Tok å stylet opp en Mini i dag.

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

Bake skal jeg lage til på nytt, hvet bare ikke hvordan jeg vil ha den.

Skrevet

Jeg beundrer de som klarer og painte slik som enkelte gjør her inne as :thumbup:

Jeg får bare ikke til :cry: Tror vel egentlig ikke jeg har nok tålmodighet heller :cry:

Skrevet (endret)

Kjøpe min første bil på auksjon! Den gikk for hele 10.000Cr! :p

350Z.jpg

Synd den tidligere eieren har låst designe på den! Skal garantere at jeg kunne fått den tøffere! Selve motivet er tøft syns jeg, men bilen i helhet er ganske kjedelig! Spørs hvor lenge jeg gidder å ha den! :p

Endret av DarkerGlow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...