Gå til innhold

Diskutere: Assassins Creed


Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dette spørsmålet på AC-forumet(og siden jeg ikke kan legge ut poll, tar jeg det på spørsmål/svar-stadiet):

 

Hvordan vil du komme deg nær nok til målet ditt slik at du kan drepe det?

 

1.Bare bygningene(Parkour)

2.Bare social stealth

3.Både bygninger og social stealth

4.Brute force

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Tror nok AC innfrir forventingnene. AC blir ikke det første spillet, de har planlagt ihvertfall en oppfølger til...tror jeg. Så de er ganske avhengig av at det første spillet gjør det bra. Men selv om spillet suger, så kommer det til å selge bra pga all hypen.

8747643[/snapback]

 

Hva den store hemmeligheten bak «Assassin's Creed» er - det virker som at spillet ikke bare utspiller seg i fortiden - får vi altså vite mer om i juli.

 

Seriøst, hvis dette utvikler seg til å bli noe framtidspiss så griner jeg!

8759312[/snapback]

 

 

Spillet er det forste av en triologi hvor minst et eller begge av etterfolgerne kommer til aa utspille seg i fremtiden.

Endret av ompopo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Å si at Jade Raymond er skaperen var da å ta litt hardt i. Hun er produceren, som er en mer administrativ rolle. Vil tro hovedpersonene bak franchisen jobber mer direkte med selve utviklingen. Er ihvertfal der jeg ville plassert mennesker med gode idéer, og ikke forann pressen.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Spillet er det forste av en triologi hvor minst et eller begge av etterfolgerne kommer til aa utspille seg i fremtiden.

8777043[/snapback]

 

Har du en kilde til dette?

Lettere å "tro" det om jeg leser det på f.eks IGN eller n4g.

8777249[/snapback]

 

Ubisoft has confirmed that Assassin's Creed will be part of a trilogy, and has also stated that one or both of the sequels may have a futuristic setting.

 

Fra Wikipedia

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...