Gå til innhold

Diskutere: Assassins Creed


Henry9

Anbefalte innlegg

assassinscreed.jpg

 

Når man runder AC, Trur du det er sånn at da kan man gå rundt over alt da? Hmm.. det er det helt sikkert ! Det er litt kult da, da kan man lissom bare late som man er på oppdrag :D Så plutselig slår jeg til.. Pang! Han er dø ;P

 

men er det noen som veit hvor mange % det er igjen av spillet? Eller hvorlangt de egetlig har kommet, det er det ingen som har sakt :hmm:

 

Noen som har noen Ønsker/forventnignger?

Jeg trur dette spille kommer til å selge best av alle spill.. nesten alle som har en xbox360 eller PS3 kommer til å kjøpe dette... og GTA 4 seff.

 

PS: Dere som skriver, det er kult om dere legger ut et bilde eller noe i innleggene deres + noe fakta dere vet om :D

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

78220_assassinscreed_04.jpg

men er det noen som veit hvor mange % det er igjen av spillet? Eller hvorlangt de egetlig har kommet, det er det ingen som har sakt :hmm:

Er vel alltid mulighet for forbedring i spill.

Ting som teksturer, skygger, gress og slike detaljerte ting, er det alltid mulighet for å gjøre noe med.

 

Dermed er det helt usikkert når de kommer til å si "Perfekt! Send det til butikkene".

20061005-ac.jpg

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Assassin`s Creed:

 

Assassin's Creed er et forsøk på å lage spill så realistisk som mulig, ved rett og slett gi deg mulighet til å utnytte det naturen har å by på. Ingenting skal kunne sette en stopper for deg, utenom dine fiender og fantasier.

spillet går stort sett ut på å farte rundt og drepe bestemte personer i deler av Israel og Syria under korstogene.

Byene du besøker er fulle av mennesker som, takket være et helt nytt system, ser forskjellige ut.

Ubisoft har til og med gjort så de kan variere på enkelttrekk i ansiktet, og dermed kan du for eksempel skille mor fra datter.

 

Navn: Altair

Altair er med i en gruppe (Hashishin-klanen) snikmordere som elsisterte i Midøsten i forbindelse med det tredje korstoget. Du starter som en mester innenfor dit fag i 1191, men etter et feilslått oppdrag nedgraderer sjefen din deg til samme rang som en nykommer, og tar fra deg alt utstyret ditt. For å få tilbake rangen og tilliten blant dine kollegaer, får du i oppdrag å stanse det tredje korstoget, noe som gjøres ved å ta ut ni store krigsherrer som skor seg økonomisk på krigen. Du oppdager ting underveis som får deg til å stille spørsmål med det du driver med

 

-vaktene fulger etter deg oppå taka..

-Tilgang til flere våpen etterhvert

-700 ulike kontektsensitive bevegelser innen for slåssig og manøvrering

-Y-knappen styrer ting med hodet, A ting med beina, mens X og B kontrollerer hva du gjør med hendene

-Ri på hester

-stooor frihet

-Selv om vaktene ikke er like spretne som Altair, har de vært ute en vinternatt før. De kommer etter deg, og takket være noen smarte algoritmer og at det er mange av dem tar de deg ofte igjen. Du har dermed ikke noe annet valg enn å slåss mot de.

-Utviklerne bruker også publikum til å lage feller. De kan for eksempel gå ved siden av hverandre, og på den måten danne en «vegg» du må hoppe over, eller slå deg overende ved og snurre rundt i en sirkel.

-Hun nevnte også at hesten din, som er med på en del av skjermbildene, spiller en viktig rolle. I tillegg til å sørge for at du kommer deg raskere fra et sted til et annet, kan den blant annet brukes til å skape kaos i menneskemengder og du kan slåss fra den.

-Du kan for eksempel gjemme deg i folkemengden og på den måten komme nærmere målet ditt, eller du kan knuse noen sine vannkrukker og lede vaktenes oppmerksomhet bort fra det de egentlig skal følge med på.

-Du kan for eksempel klatre på alt som kan klatres på i virkeligheten, hoppe fra tak til tak, og utføre akrobatiske stunt som får selv prinsen fra Persia til og blekne.

-Når du skal komme deg frem til målet ditt, kan du blant annet benytte omgivelsene for å bevege deg usett gjennom byen

 

-Altair tåler veldig lite, og for å komme deg helskinnet gjennom kampene må du blokkere og klaske til når motstanderen minst venter det.

-De mange menneskene fungerer også som hindringer. Fysikkens lover og regler gjelder overalt i spillet, for eksempel går du i bakken hvis du kollidere med en tjukkas i full fart.

-Egentlig skulle det bare komme på PS3

Lenke til kommentar

Fin info, Henrymeen21. :)

 

-700 ulike kontektsensitive bevegelser innen for slåssig og manøvrering

-Y-knappen styrer ting med hodet, A ting med beina, mens X og B kontrollerer hva du gjør med hendene

Virker som dette blir et friskt pust gameplay-messig.

Lenke til kommentar

Håper det er sånn at når det er ca. 1 meter over bakken for exs så er du på en varanda, så kan du ta salto ned :D Det hadde vært kult.. eller at du når du står oppå et tak som ikke er så veldig høyt.. ca 4meter.. så kan du stå helt på kanten, så kan du lissom bare tette ned, men med 1 baklengssalto.. så kn du lissom plystre på hesten så detter du oppå den. :D Det hadde vært kult, Det kan jo være det ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du trenger ikke å kjøpe det i høst om du ikke hat lyst, du kan sikkert godt vente til jul eller neste vår, men jeg kjøper det ihvertfall i september...

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at jeg ikke ville ha spillet til å komme i september, men jeg ville gjerne vite hvillken måned det kommer og ikke bare "det kommer til høsten". Bursdag 7 september, så jeg håper på gave :) Men så blir jeg jo 18, så tviler på at foreldrene mine kjøper spill til meg :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå ser det ut som spillet havner i den andre enden av speptember, 29 for å være konkret, så jeg vil ikke ventet å finne Assissins creed under gavepapiret...

 

Men jeg tror på utsettelse, å gå opp mot Halo 3 er ikke en god forretningsstrategi...

Lenke til kommentar
Håper det ikke blir med bue eller ett skytevåpen av noe slag.

Er ikke like gøy å drepe dem fra ett hustak langt borte.

 

Men jeg så det gikk an å skubbe rundt på innbyggerene, tror dere det vil gå an å drepe dem?

8720957[/snapback]

 

Altaïr carries a number of highly specialized weapons for his role as an assassin - weapons noted from the trailers include a sword (Xbox 360 gameplay demo), a small crossbow, throwing daggers strapped on his chest as well as his concealed mechanical dagger attached to his left arm, which emerges from under his wrist. This is made to retract so that the assassin remains inconspicuous. Altaïr is also missing his left hand ring finger which was severed as part of an initiation ceremony when he received his mechanical dagger. When the blade is extended and the hand is balled into a fist the blade extends through the space left by the removed ring finger. Jade Raymond has stated that the player will be able to unlock new abilities and customisations for Altaïr's weaponry. In the newest trailer, Altaïr has a small sword on his back.

 

Hentet fra Wikipedia

 

Så blir vel litt langdistanse dreping også.

Lenke til kommentar

Foresten qoutor

 

Hvordan vet du at det kommer i September? Ble bare nysgjerrig. Har du link eller noe?

 

Her er mer jeg ikke viste iallefall, hentet fra Assassins Creed ofisielle forum

 

- You have to build a reputation with the crowd around you. Each person in the crowd that surrounds you has individual Artificial Intelligence, something not possible without the power of the PlayStation 3.

 

- Jumping is automatic. Real skill comes in manoeuvring Altair through streets and over rooftops without getting caught or knocked over.

 

- The Health System is realistic. There is no health bar. You can take more damage easier, so one fatal blow by the enemies sword is just that - fatal. Luckily, an intelligent blocking system helps you out here.

 

- The game is about the people that suffer during the war instead of religious factor as it is being set during the crusades.

 

- Altair is fairly known soldier, but not too well known as a celebrity would be and he is good, but not the best out there.

 

- Apparently, Altair has a wife.

 

- As a prequel to the story of Assassin's Creed, a number of novels will be published, these will be published by Pocket Books, and this is confirmed by GameInformer.com. The first book is currently listed to be released on 30/10/07 on Amazon.

 

Her er noe av historien fra forumet

 

Our story follows a disgraced master Assassin ,Altair, who embarks on an epic quest to restore his status within the Assassin Order. After failing to assassinate the Templar Leader Robert De Sable and recover the legendary Templar Treasure, Altair is demoted to Uninitiated (the lowest rank in the Assassin order).

Sinan, Leader of the Assassins, offers our hero an opportunity to redeem himself. Altair must venture out into the Holy Land and assassinate men said to be exacerbating and exploiting the hostilities created by the Third Crusade. In doing so, he will stabilize the region, allowing Sinan to usher in an age of peace.

 

When our game begins, Richard the Lionheart has just recaptured the port city of Acre from occupying Saracens. With a base of operations established, the Crusaders prepare to march south. Their true target is Jeruselum – which they intend to recapture in the name of the Church. However, Saladin, leader of the Saracen Army, currently rules Jerusalem. Stinging from his army’s defeat at Acre, he will now allow Richard to humiliate him again. The Saracens are massing at the ruins of Fortress Arsuf, intending to ambush the Crusaders and prevent them from reaching Jerusalem.

 

These war maneuvers have left the rest of the Holy Land wide open. While Richard and Saladin battle one another, the men left to govern in their stead have begun taking advantage of their newfound positions of power. Exploiting, manipulation, and provocation rule the day. It is into this chaotic mess our hero now finds himself thrust. He is ordered to assassinate those most active in their exploitation.

And so Altair begins his missions.

Along the way, however, he will begin to discover that his targets are bound by more than just a shared interest in personal gain. They seem to share membership in a secret society – a group all too familiar to the Assassins. And they are not simply looking for profit. The true goal, and how they plan to achieve it are secrets to be discovered during the course of our story.

Endret av ompopo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Spørs vel litt hva folk vil ha mest.  Halo 3 eller Assassins Creed.  Om mange nok ville ha det kunne det jo gått darlig for Halo 3 istede.

8736546[/snapback]

Du skal være forsiktig når du sier "dårlig", Halo 3 vil nok passere et par millioner i bare forhåndsbestillinger, men på generelt grunnlag har etablerte varemerker alltid en fordel mot nye. Casual gamere har kanskje aldri hørt om Assassins creed ennå, men bortimot samtlige 360-eiere vet hva Halo er... Casual gamere pleier også helst å gå mot det kjente.

Jeg vil bli overrasket om et annet spill enn Halo 3 havner på på topp over solgte 360-spill i 2008.

Forhåpentligvis gjør AC det bra, og sikrer etterfølgerne men jeg er redd spillmarkedet blir mettet med både Halo 3, Heavenly Swords og GTA4 bare uker fra hverandre, for å ikke snakke om Bioshock som kan bli en underdog når det kommer til årets spill-kåringer. Og det skulle jammen ikke overraske meg om Killzone 2 såg butikkhyllene i november... Lost Odyssey er også ventet i år. Og da har jeg ikke en gang nenvt wii, som trolig får Super Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy og Metroid Prime 3 før jul også. Blir ikke dette historiens beste spillår eller hva?

Hva var det vi pratet om egentlig... :hmm:

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...