Gå til innhold

Diskutere: Assassins Creed


Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhh.. Kristen Bell er så HEIT! :dribble:

 

Tror hun var voiceover for en av karakterene eller noe.

8740303[/snapback]

Da kom jeg på noe.

Vi har ikke sett andre "hoved-personer" i spillet utenom Altair enda.

Har ikke sett han som gir oppdrag, og har ikke sett Kirsten Bell's figur i spillet.

Lenke til kommentar

Dude, gammel trailer, men kul seff.

 

Ser i traileren at han hopper fra et hustak og lander med stil på en innbygger(som slår seg ganske hardt tipper jeg).

 

Tror dere dette blir mulig i spillet.

Se traileren om dere ikke vet hva jeg snakker om.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Dude, gammel trailer, men kul seff.

 

Ser i traileren at han hopper fra et hustak og lander med stil på en innbygger(som slår seg ganske hardt tipper jeg).

 

Tror dere dette blir mulig i spillet.

Se traileren om dere ikke vet hva jeg snakker om.

8741585[/snapback]

 

 

Traileren er over 1 år :hrm: hehe..

Men det skal være mulig!

Nå Gleder Jeg Meg Her ass, aldri gledet meg så til et spill før :D:dribble:

Lenke til kommentar
Ahhh.. Kristen Bell er så HEIT! :dribble:

 

Tror hun var voiceover for en av karakterene eller noe.

8740303[/snapback]

Da kom jeg på noe.

Vi har ikke sett andre "hoved-personer" i spillet utenom Altair enda.

Har ikke sett han som gir oppdrag, og har ikke sett Kirsten Bell's figur i spillet.

8740940[/snapback]

 

Jeg trur egetlig vi har sett han som gir oppdrag: Se helt i starten her: http://www.youtube.com/watch?v=P_UK9kjejoo&NR=1

da ser du en mann! Det er han, leste et sted at hu som har laget spillet hadde sakt det. :D

 

 

Interview: http://www.youtube.com/watch?v=3OzQrt0OZ1Q...related&search=

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spillet har nok blitt utviklet med tanke på både ps3 og X360 helt fra starten av. Spillet ble ble for eksempel annonsert på Microsofts egen X05... Det med ps3 på E3 '06 var nok trolig kun et spill for galleriet...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Når man runder AC, Trur du det er sånn at da kan man gå rundt over alt da? Hmm.. det er det helt sikkert ! Det er litt kult da, da kan man lissom bare late som man er på oppdrag :D Så plutselig slår jeg til.. Pang! Han er dø ;P

8726650[/snapback]

Når du har runda spelet, kven tenkte du at du skulle knø då? Sivile?
Lenke til kommentar
Med tanke på at spillet opprinnelig bare skulle komme til Ps3, så betyr vel dette at de legger en del vekt i den versjonen eller hva? Hadde vært kjipt om det ble en dårlig port fra 360versjonen.

8745228[/snapback]

 

 

Spillet har nok blitt utviklet med tanke på både ps3 og X360 helt fra starten av. Spillet ble ble for eksempel annonsert på Microsofts egen X05... Det med ps3 på E3 '06 var nok trolig kun et spill for galleriet...

8745513[/snapback]

Stemmer. Blei orginalt annonsert som 'Project Assasin' på X05. Så tvilar på at PS3 versjonen blir lagt noko meir vekt på.
Lenke til kommentar
Når man runder AC, Trur du det er sånn at da kan man gå rundt over alt da? Hmm.. det er det helt sikkert ! Det er litt kult da, da kan man lissom bare late som man er på oppdrag :D Så plutselig slår jeg til.. Pang! Han er dø ;P

8726650[/snapback]

Når du har runda spelet, kven tenkte du at du skulle knø då? Sivile?

8746858[/snapback]

Bare folk som går rundt... Men når jeg har runda spiller starter jeg bare på nytt seff.. Hehe.. Jeg trur kanskje nesten dette er et spill man nesten ikke kan gå lei av, når du har runda det så tar du bare å sniker deg på en annen måte en fu gjorde i starten :D

 

 

Med tanke på at spillet opprinnelig bare skulle komme til Ps3, så betyr vel dette at de legger en del vekt i den versjonen eller hva? Hadde vært kjipt om det ble en dårlig port fra 360versjonen.

8745228[/snapback]

 

 

Spillet har nok blitt utviklet med tanke på både ps3 og X360 helt fra starten av. Spillet ble ble for eksempel annonsert på Microsofts egen X05... Det med ps3 på E3 '06 var nok trolig kun et spill for galleriet...

8745513[/snapback]

Stemmer. Blei orginalt annonsert som 'Project Assasin' på X05. Så tvilar på at PS3 versjonen blir lagt noko meir vekt på.

8746879[/snapback]

 

Jeg trur jeg har lest et sted der det sto at PS3 versonen skulle være hakket bedre...

Lenke til kommentar
[
Spillet har nok blitt utviklet med tanke på både ps3 og X360 helt fra starten av. Spillet ble ble for eksempel annonsert på Microsofts egen X05... Det med ps3 på E3 '06 var nok trolig kun et spill for galleriet...

8745513[/snapback]

Stemmer. Blei orginalt annonsert som 'Project Assasin' på X05. Så tvilar på at PS3 versjonen blir lagt noko meir vekt på.

8746879[/snapback]

 

 

Du tar nok feil. Spillet ble først annonsert ekslusivt til PS3 under navnet "Project Assasin". Under X05 ble spillet vist for første gang på 360.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
[
Spillet har nok blitt utviklet med tanke på både ps3 og X360 helt fra starten av. Spillet ble ble for eksempel annonsert på Microsofts egen X05... Det med ps3 på E3 '06 var nok trolig kun et spill for galleriet...

8745513[/snapback]

Stemmer. Blei orginalt annonsert som 'Project Assasin' på X05. Så tvilar på at PS3 versjonen blir lagt noko meir vekt på.

8746879[/snapback]

 

 

Du tar nok feil. Spillet ble først annonsert ekslusivt til PS3 under navnet "Project Assasin". Under X05 ble spillet vist for første gang på 360.

8747362[/snapback]

 

 

Nei egetlig skulle jo Assassins Creed bare være på PS3... er det ikkke mest sansynlig at det var PS3 da ? Eller neo samma dett :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...