Gå til innhold

Diskutere: Assassins Creed


Henry9

Anbefalte innlegg

Tror dette spillet kan bli fantastisk bra, eller feile stort. Hvis de ikke klarer å innfri den friheten og alle mulighetene de har lovt oss kommer nok spillerne til å bli rimelig pissed. Men hvis de da faktisk klarer det, og gir oss den opplevelsen vi ønsker, og enda mer, da kommer spillet til å bli instant classic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tar nok feil. Spillet ble først annonsert ekslusivt til PS3 under navnet "Project Assasin". Under X05 ble spillet vist for første gang på 360.

8747362[/snapback]

Eg er heilt sikker på at det blei annonsert på X05, til 360, som Project Assassin. Men du har kansje ei kjelde?

 

 

Etter litt leiting:

Ubisoft today announced that Ubisoft Montreal is working on an upcoming stealth/action game, Assassin's Creed, which today only is announced for a PS3 release in 2007. But don't forget that the game also was announced (as Project Assassin) for 360 during X05.
http://www.xboxyde.com/news_2857_en.html

 

Det eg les der er:

 

#1. Ubisoft annonserte 2006-05-02 at dei jobba med eit spel, som heitte 'Assassins Creed'. Og at det spelet kun er annonsert til PS3.

 

#2. Men, at det same spelet, allereie på seinsumaren 2005 blei annonsert til XBOX 360, berre då under namnet 'Project Assassin'.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Du tar nok feil. Spillet ble først annonsert ekslusivt til PS3 under navnet "Project Assasin". Under X05 ble spillet vist for første gang på 360.

8747362[/snapback]

Eg er heilt sikker på at det blei annonsert på X05, til 360, som Project Assassin. Men du har kansje ei kjelde?

 

 

Etter litt leiting:

Ubisoft today announced that Ubisoft Montreal is working on an upcoming stealth/action game, Assassin's Creed, which today only is announced for a PS3 release in 2007. But don't forget that the game also was announced (as Project Assassin) for 360 during X05.
http://www.xboxyde.com/news_2857_en.html

 

Det eg les der er:

 

#1. Ubisoft annonserte 2006-05-02 at dei jobba med eit spel, som heitte 'Assassins Creed'. Og at det spelet kun er annonsert til PS3.

 

#2. Men, at det same spelet, allereie på seinsumaren 2005 blei annonsert til XBOX 360, berre då under namnet 'Project Assassin'.

8748307[/snapback]

 

 

Du har nok rett, men poenget mitt var at AC ble først annonsert til PS3 på E3. Men uansett, samme det egentlig. AC blir bra uansett på begge konsoller. ;)

 

Toska92: Fine bilder du hadde der, likte spesielt bilde nr 2.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Fant frem litt bilder jeg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pic_assassinscreed_art_16.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
assassinscreed_007.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pic_assassinscreed_15.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
assassinscreed_008.jpg

8751278[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
50605.jpg

 

Skal sikkert virke som ingame, men HUD'en virket veldig fake, spesielt venstre side.

8752030[/snapback]

 

Bra dere legger ut noen bilder..

Hadde ikke sett de bildene fra Toska92, Bra dere legger ut bilder om dere finner noen som ser kule ut :)

 

Jeg likte bilde nr 1 og 2 jeg.. hehe :p

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...