Gå til innhold

Nye Gran Turismo 5 detaljer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og at de i tillegg får fikset forskjellig lyd på bilene, i GT4 høres alle bilene akkurat lik ut. Du hører rett og slett ikke forskjell på en skyline og aston martin for eksempel, noe som må forbedres. Spesielt siden de nå skal ha med ferrari etc som er kjent for lyden.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Har pholophony digital funnet krefter i ps3 som ikkje er avduket enda eller..?

 

virker som alt godteriet som er listet opp her må komme på bekostning av noko...eg trur ikkje GT5 vil sjå penere ut enn forza2..det vil kansje ikkje bli så mykje finare enn GT HD engang..60 fps, skademodell, 12 biler på banen..++ det krever sin maskin..menmen..håper eg tar feil og yamauchi eller hva gt fyren heiter blows us away..:)

Lenke til kommentar
Jøss, dette var jo det vi egentlig ventet på, og ville ha. Blir nok knallhard konkurranse mellom dette og eit viss anna bilspill på ein viss annen konsoll ja:)

 

Med ett blei denne tittelen mye meir intressant for min del.

8717081[/snapback]

 

Henholdsvis forza 2 . Jeg tror Gran Turismo 5 blir bedre enn forza 2 ihvertfall like bra

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Har pholophony digital funnet krefter i ps3 som ikkje er avduket enda eller..?

 

virker som alt godteriet som er listet opp her må komme på bekostning av noko...eg trur ikkje GT5 vil sjå penere ut enn forza2..det vil kansje ikkje bli så mykje finare enn GT HD engang..60 fps, skademodell, 12 biler på banen..++ det krever sin maskin..menmen..håper eg tar feil og yamauchi eller hva gt fyren heiter blows us away..:)

8717050[/snapback]

 

En oppgradert gt4 grafikk motor med nye bilmodeller (GTHD) ser jo bedre ut enn Forza 2. Så vil tro at GT5 som er bygget fra grunnen av vil se bedre enn GTHD igjen. Selv med 20 biler på banen. Men tiden vil vise ;)

Lenke til kommentar
Henholdsvis forza 2 . Jeg tror Gran Turismo 5 blir bedre  enn forza 2 ihvertfall like bra

8717160[/snapback]

 

Nei eg kan ikkje si at det eine blir bedre enn det andre. Men at begge titlene blir bra er det vel ingen tvil om. Så eg gleder meg til Forza 2 i første omgang, så om langt om lenge kommer GT5 ramlene inn dørene. Da skal det bli artig å se om ventetiden svarer seg :wee:

Lenke til kommentar
Hvis GT:HD kan kjøres i 1080p kan nok gt5 det også tror i ikke sony tar ett steg tilbake

8724493[/snapback]

Sony er jo kjent for å gå fremover og ikke tilbake. Som når de tok bort rumble, det var fremskritt det. :whistle:

8724648[/snapback]

 

LOL :!:

 

Tror nok både Forza 2 og GT 5 blir gode spill, fordelen for GT 5 er vel at de vil kunne se hvor lista ligger ettersom Forza 2 kommer først, og vil da både ta lærdom og ha muligheten til å småstjæle det som fungerer bedre derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...