Gå til innhold

Nye Gran Turismo 5 detaljer


Anbefalte innlegg

In regards to the cars…

 

    * -All cars from Gran Turismo 4 will be in Gran Turismo 5, in addition to all Ferrari and F1 cars.

    * -There will be downloadable cars and tracks.

    * -The cars will take and show damage.

    * -You, as the user, will have your choice of 4 driving views.

 

Now that is pretty nice in itself, but that isn’t it…

 

    * -There will be new city tracks.

    * -There will be online multiplayer, with 12-20 users being able to participate any one online race at a given time.

    * -The weather can and will change, on some tracks, as your driving through them.

 

Kilde

 

Høres bra ut.. hva mer kan man si :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde dette gjennom jobben da Sony kom for å vise maskinen sin. Dette var vel i slutten av mars tror jeg. Førsteinntrykket sa meg at Yamauchi og gutta har klart å opprettholde GT serien og vel så det. Siden dette bare var en demo, fikk jeg bare prøvd noen biler:

 

- Honda Integra Type R (2004)

- Mitsubishi EVO IX (1996 ?)

- Mazda Eunos (1989)

- Ferrari 599 (2005 ?)

 

Det virket kjempekult, sett bort ifra at 2 av 3 demomaskiner fikk blåskjerm under spillingen. :confused:

Da jeg tar meg bry/råd til å kjøpe meg en PS3, vil nok dette være en av spillene som blir kjøpt snarest.

 

milt

Lenke til kommentar

Jeg satt på en PS3 og spillte GT i slutten av mars på en demonstrasjon gjennom jobben.

 

Kan bekrefte at det ikke bare er M$ som får blåskjerm. PS3 maskinene var også riktignok demomaskiner, så de skyldte på det da det ble blått under visningen.

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Gir meg! Det var HD. Thumbs up for you :thumbup: Men blåskjermen står jeg fortsatt fast ved!

8713777[/snapback]

Meget mulig, siden det var en demoversjon. Har ikke hørt om PS3 brukere som får blåskjerm akkuratt. :hmm:

8713910[/snapback]

De skyldte på at det var demomodeller av PS3. Den stupte da vi prøvde oss på Resitance Fall of Man også. Fikk ikke all verdens beste førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Damage, which Yamauchi jokingly referred to as "the homework [Polyphony Digital] always forgets to turn in], will be in GT HD at some point, though Yamauchi was careful to point out that different cars may suffer differing levels of damage. To appease manufacturers, the game might feature extensive damage on race-trimmed vehicles, while only minimal or cosmetic damage on the everyday factory street models, but this is all still up in the air at this point.

 

Så da blir det lakk skader, ødelagt panser og støtfangere osv osv på alle de vanlige bilene. Mens at racing bilene får skikkelig damage. Spent på hvordan de løser dette.

 

 

Fra ett tidligere intervju

Kilde

Lenke til kommentar

Litt mer info hvor noe er nevnt fra før:

 

- All cars and tracks from GT4 will be included in GT5

- More cars and tracks should be downloadable

- 4 driving views

- Car damage

- All Ferrari+ F1 cars

- Porsche and Lamborghini brands to be confirmed

- Indianapolis may feature

- A game will be release before Gran Turismo 5, this is presumed to Gran Turismo 5 Prologue

- New city tracks

- Online drivers 12-20

- Dynamic weather during races

 

Edit: Kilde.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...