Gå til innhold

Den beste fotballen, hvilken?


zyprex

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en fotball nå, og er derfor på leting etter den beste ballen.

 

Sitter og vurderer to baller her, den ene er en "Adidas TG Leage/Federation" og den andre er en "Nike Total 90 Aerow II Premier League"

 

 

post-90038-1180264743_thumb.jpg

Adidas TG Leage/Federation

 

 

post-90038-1180264760_thumb.gif

Nike Total 90 Aerow II Premier League

 

 

 

 

 

 

 

Hvilken ball er best?

 

Vist dere har noen andre baller å anbefale er det bare å skrike ut :)

Endret av zyprex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har den VM ballen der og er ikke fornøyd! På langpasninger og harde skudd får den en merkelig dupp på slutten.

 

Min favoritt er EM ballen.

8714791[/snapback]

Har du nok luft i ballen skal ikke det være noe problem.

Klassen min har 25 slike, og vi har ikke det problemet i det hele tatt hvis det bare er nok luft i dem.

 

@Daniel89j: Jeg mener å huske at VM-ballen også er konstruert slik, for det var flere keepere under VM som synes det var ekkelt med den nye ballen, fordi den endra retning i lufta.

Lenke til kommentar

Av de 4 topp-fotballene jeg har hatt som bruksballer rangerer jeg slik:

 

4: Roteiro - rett og slett en vond ball som ikke ga mye kraft.

3: Fevernova - liker ikke overflaten på den, får ikke så skrekkelig mye futt i den ballen heller. Men har lurt litt på om jeg har fått en ball som er fake, siden jeg hadde forestilt meg at overflaten på disse skulle fjære litt mer.

2: Aerow - Når jeg først treffer med denne er det råbra, men den flyr litt i hytt og pinne. Har inntrykk av at du skal treffe mer perfekt på denne for å skikkelig godtreff enn tilfellet er med #1.

1: Teamgeist - Deilig ball som pga. overflateoppbygningen kjennes bedre ut ved frispark. Tror den er hakket dårligere på å skyte hardt enn Aerow, men det er bare såvidt uansett. Syns ikke den flakker så innmari heller, syns det er et pluss.

Lenke til kommentar
Wow.

Tror både Roteiroen og Fevernovaen din er fake som pokker, da dette er av de bedre ballene jeg har brukt.

Jeg ville rangert de følgende:

 

4:Aerow

3:Roteiro

2:Fevernova/Teamgeist

1:Teamgeist/Fevernova

8726513[/snapback]

 

Roteiroen er jeg foreløpig ganske sikker på er ekte, hvertfall er den sydd på den samme måten som den ekte.

 

Får vel finne en ny Fevernova for å sammenligne også da :p

 

Ble kjøpt på ebay begge to, så det er jo mulig jeg ble lurt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Wow.

Tror både Roteiroen og Fevernovaen din er fake som pokker, da dette er av de bedre ballene jeg har brukt.

Jeg ville rangert de følgende:

 

4:Aerow

3:Roteiro

2:Fevernova/Teamgeist

1:Teamgeist/Fevernova

8726513[/snapback]

 

Roteiroen er jeg foreløpig ganske sikker på er ekte, hvertfall er den sydd på den samme måten som den ekte.

 

Får vel finne en ny Fevernova for å sammenligne også da :p

 

Ble kjøpt på ebay begge to, så det er jo mulig jeg ble lurt.

8727352[/snapback]

 

Da er den hvertfall fake, roteiro em ballen fra 2004 er sømløs!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...