Gå til innhold

Gris på 475KG


Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Hvilke dyr utenom neshorn og elefant kan bli så store ? Har aldri sett noe lignende.

8705125[/snapback]

Blant annet sjiraff, blåhval, elg(?), kjempeblekksprut, andre typer av hval, krokodiller, flodhester, en del bjørner og anacondaer.

 

Daniel :)

8707208[/snapback]

Ikke alle bjørner kan bli så store. Er vel bare kodakbjørner som kan bli over 3m? Er usikker på grissleybjørner. :hmm:

 

(Forresten, ta hensyn til de som har deaktivert signaturer, ffs..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke dyr utenom neshorn og elefant kan bli så store ? Har aldri sett noe lignende.

8705125[/snapback]

Blant annet sjiraff, blåhval, elg(?), kjempeblekksprut, andre typer av hval, krokodiller, flodhester, en del bjørner og anacondaer.

 

Daniel :)

8707208[/snapback]

Ikke alle bjørner kan bli så store. Er vel bare kodakbjørner som kan bli over 3m? Er usikker på grissleybjørner. :hmm:

 

(Forresten, ta hensyn til de som har deaktivert signaturer, ffs..)

8707228[/snapback]

Var det ikke akkurat det jeg skrev? Har aldri sagt at en koalabjørn kan bli så stor.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
(Forresten, ta hensyn til de som har deaktivert signaturer, ffs..)

8707228[/snapback]

Hva mente du med det?

8707284[/snapback]

Han skrev "Daniel :) " til slutt. Noen på forumet har deaktivert signaturer nettopp for å unngå å se slikt i slutten av hvert innlegg. Slikt skal stå i signaturfeltet, ikke i innlegget.

Lenke til kommentar
Og guttungen brukte "bare" åtte skudd på å felle stakkars grisen. Åtte skudd? Jeg trodde gode jegere skjøt dyret i hodet slik at de døde nokså momentant jeg. Og å jakte med pistol? Jeg ler mer av gutten enn grisen for å si det slik.

8705073[/snapback]

En elg kan løpe flere hundre meter med utskutt hjerte og lunge. Man feller ikke vilt med å skyte dem i hodet.

 

Men det er morsomt med pistol da, er litt texas i USA.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Hmm .. den gutten der var jo rimelig ung, .50 gunner til og med.

Sjekket litt mht Alabamas jaktreglement og fant dette for rådyrjakt:

 

SPECIAL YOUTH HUNTS

Youth who have not yet reached their sixteenth birthday have the opportunity to participate in special hunts. The special deer hunt is scheduled for the Saturday and Sunday before the opening of gun season. Each youth must be accompanied by a non-hunting, properly-licensed adult 25 years of age or older, or the parent of the youth, and wear hunter orange (adult must also).

 

Noen som vet hva som er absolutt minimumsalder for jakt i Alabama? Ser jo ut for at anything goes...

 

Edit: Da denne gutten drepte sitt første rådyr som 5åring høres det jo faktisk ut for at alt er lov mht våpenbruk så lenge barnet er under oppsyn av sine foreldre/foresatte.

Lenge leve NRA og deres pervertering av the Second Amendment!!

 

Jaggu glad vi har litt annen standard her på berget.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
De faktisk også laget en internettside om grisen.

Han ungen virket bare som en svær skrytepave

Tror jeg nok du også hadde vært hvis du nettop hadde drept Grisenes-Konge!

 

Men dette dyret ser jeg på som noe dumt at ble drept.

Så store villsvin har vel aldri blitt funnet før og hadde virkelig vært noe og fått undersøkt nærmere før man eventuellt tok den av dage.

 

Som hvor lever den, er det flere Godzwildboar, hvordan klarer de seg i skogen når de er så store, for de er rovdyr er de ikke?

Lenke til kommentar
Pappa Mike Stone jubler på cnn.com:  - Vi lager to svære skinker og maler resten til pølser. Det blir 250-350 kilo pølser til fryseren!
Hvem i h****** gidder å spise 250-350 kilo med pølser?! Jeg er mektig lei etter 20 stk. pølser, og 250-350 kg må da holde til pølser hver dag i et helt år.

 

Hvorfor ikke svinekoteletter, indrefilét, sideflesk eller noe annet digg?

Lenke til kommentar
Pappa Mike Stone jubler på cnn.com:  - Vi lager to svære skinker og maler resten til pølser. Det blir 250-350 kilo pølser til fryseren!
Hvem i h****** gidder å spise 250-350 kilo med pølser?! Jeg er mektig lei etter 20 stk. pølser, og 250-350 kg må da holde til pølser hver dag i et helt år.

 

Hvorfor ikke svinekoteletter, indrefilét, sideflesk eller noe annet digg?

8707979[/snapback]

 

Synd at de ikke kunne la dette dyret være i fred - dyret hadde vært mer spennende i live (både for forskere og oss andre). I stedet ender det opp som pølser ( etter noe som knapt kan kalles jakt) for en redneck familie som sikkert putter i seg mer enn nok junkfood som det er.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Synd at de ikke kunne la dette dyret være i fred - dyret hadde vært mer spennende i live (både for forskere og oss andre). I stedet ender det opp som pølser for en redneck familie som sikkert putter i seg mer enn nok junkfood som det er.

Nettop, akkurat det jeg mente også... men det er Amerika det er snakk om da...

 

Og noen som har merket at det er faren som har laget hjemmesiden hans, og han snakker om sønnen som at han skulle være den perfekte kristne gutt, opdratt perfekt og faren er såååå stolt av han.

 

US and A makes Lakus sick sometimes!

Lenke til kommentar
Jaget svin i tre timer

Monstersvinet ble truffet av åtte skudd med pistol og ble jaget i tre timer gjennom skog og mark før det ga tapt.

 

For et syn det må ha vært, ett stykk stygg liten gris jager ett stykk majestetisk villsvin igjennom skogen i 3 timer. Triste greier, kunne ikke noen heller jagd han igjennom skogen? Ser ut som han trenger mosjonen.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...