Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Har spilt Forza 2 i noen timer nå. Virker meget bra! Kan sikkert slenge inn noen bilder fra spillet, hvis noen ønsker det.

8717012[/snapback]

Merker du noe forskjell mtp aliasing på bilene i fullversjonen i forhold til demoen?

8717107[/snapback]

Eg har spelt retailt ein del timar no -- spelet ser kjempebra ut. Men eg har vanskeleg for å sjå noko vesentleg forskjell ifrå demoen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt Forza 2 i noen timer nå. Virker meget bra! Kan sikkert slenge inn noen bilder fra spillet, hvis noen ønsker det.

8717012[/snapback]

Merker du noe forskjell mtp aliasing på bilene i fullversjonen i forhold til demoen?

8717107[/snapback]

Eg har spelt retailt ein del timar no -- spelet ser kjempebra ut. Men eg har vanskeleg for å sjå noko vesentleg forskjell ifrå demoen.

8739532[/snapback]

Installert patchen da? Nei? :p Den skulle visst hjelpe litt.
Lenke til kommentar
Jaggies, jaggies, and more jaggies. At times, it appears this is LEGO Forza Motorsport 2. The drab colors and weak art design don't help. 60fps is welcome, though.

 

ign.com

8739728[/snapback]

Litt skuffende!

 

Men sålenge det ikkje er verre enn demoen ( som var meir en overkommelig for min del) så sipper eg ikkje for det.

Lenke til kommentar
Jaggies, jaggies, and more jaggies. At times, it appears this is LEGO Forza Motorsport 2. The drab colors and weak art design don't help. 60fps is welcome, though.

 

ign.com

8739728[/snapback]

 

Den kommentaren fra IGN virker temmelig useriøs. Har spilt fullversjonen en god del, det er noe aliasing, men ikke i nærheten av å være plagsomt. Da er det noe galt med TV'en. Synes faktisk spillet ser meget bra ut. Replay i 30 fps er skikkelig vondt å se på når man har spilt i 60 fps først, bildet ser nesten ut til å hakke. Veldig glad for at det kjøres i 60 fps, slik at man slipper blur effekter etc. for å få god fartsfølelse.

Lenke til kommentar
Eg heng meg ikkje opp i noko jaggies. Så spelet er heilt supert for min del.

 

@Kjeksmestern: kva patch?

8740713[/snapback]

Kom en patch for en liten stund siden, flere på det offisielle Forza-forumet syntes at jaggies ble redusert i en viss grad. Noen påstår også at det er forskjellig fra maskin til maskin. :hmm:

 

Edit: Utviklerne har ikke sagt noe om dette (enda), så det kan jo godt tenkes at det bare var sprøyt ang. den patchen.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Hei dere som har kjørt fullversjonen !

 

Noen spm:

 

-Er replay delen som i demoen ? Den er litt svak synes jeg, sammenlignet med PGR3.

 

-Er options menyen den samme som i demoen ?

 

-Hvilke biler er tilgjengelige fra start ?

 

Gleder meg til 8.juni ! Sees online !

Lenke til kommentar

Kjipe er at da man endelig har fått trimmet en bil litt, så er det ikke flere løp den kan være med i.

 

Og fienden kan jo bare se på bilen min så sklir den av banen, men om jeg takler de så er det fortsatt jeg som sklir av banen (med mindre man går all in og satser alt på å få dem og seg selv av banen)

 

Kjøringa er veldig god, likte ikke demoen så veldig, men det føles bedre nå.

 

Jeg ser lett mangelen på AA på 110"

 

Lyden da man får se sin nyvunnede bil er rå, skrur alltid opp volumet da så jeg får rista litt i bildene på veggen.

Lenke til kommentar

Blir så fristet når jeg hører så mange prate om at de spiller Forza 2...nesten så jeg hadde gitt en tusenlapp for å få spillet NÅ! Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill.

 

Auksjonshuset ser kult ut:

http://forzamotorsport.net/auctions/default.htm

Her kan man sjekke ut alle biler som er lagt ut for salg. Man kan også se hvilke modifikasjoner som er gjort på hver enkelt bil. Utrolig kult. Man kan til og med se om bilen er brukt til løp og hvor mange løp den har vunnet. Skademelding og full pakke. Mangler bare sjekking i Brønnøysundregisteret om det er heftelser på bilen :D

Lenke til kommentar
Biler tilgjengelig fra start:

 

http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=7344

 

 

8745074[/snapback]

 

Fin samling av velkjente bilmodeller. Savner en BMW i dette feltet. Synes M3en i demoen var veldig god å kjøre, i tillegg til Nissan Z. De to bilene er de jeg plasserer meg høyest på lista med.

Dette er det første bilspillet hvor handlingen faktisk er så distinkt forskjellig at det gir store utslag på kjøreferdighetene. Artig !

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
Spillet er sendt fra nettbutikken i dag! Kanskje jeg har det på lørdag!

8746419[/snapback]

 

Du skal vel egentlig ikke få det før 8.juni eller!? Rart at det var sendt idag da! :D

8747082[/snapback]

 

Rart eller ikke, jeg er griseglad!

8747104[/snapback]

 

 

Ja vist du får det til helga så er du jo heldig :D Fikk mitt forrige fredag,så det var litt av en helg ja :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...