Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Akkurat det samme gjorde jeg, men jeg har mailet dem og de sier at de er i kontakt med MS om å få lov til å sende ut spillet tidlig siden så mange bryter release datoen. Hvis de ikke får lov blir spillet sendt ut på onsdag, så da burde vi jo ha det på torsdagen

8782405[/snapback]

 

 

Håper de får lov til å sende det ut tidligere. Dog blir det vel bare en dag i forveien, men likevel. Er jo litt ødeleggende for de som holder street-datoen, med tanke på fremtidige pre-orders. Da bestiller jo folk heller hos de som bryter den for å få spillet tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte mitt fra playx.no for en god stund siden. Noen som vet om de sender ut i tide? Ordrestatusen er slik:

 

Varenummer: 53108

Forza Motorsport 2 /X360

(Forh.bestilling Releasedato: 08-06-2007) 1 Kr 489.00 Ikke på lager.

2 bestilt 22-05-2007.

Obs! Varen har ikke release før 08-06-2007

Lenke til kommentar
God idee :) Hvilken butikkkjeder i Danmark har det billigst tror dere?

Håper veldig på svar :)

8783479[/snapback]

 

 

 

Hepp, jeg pleier å kjøpe det meste på GAME, de er somregel alltid 20 kr billigere enn EB games og 20 meter kortere å gå fra kontoret... :p

 

Jeg ser det er relativt billig på elgiganten (elkjøp) - 449,-

Ikke kjøp på merlin eller fona iaffal, der er det alltid svindyrt.

 

 

Billigst online kan du finne på spilpriser.dk (det er somregel boxgame.net) men det trengs jo en adresse

 

Edit: elgiganten er faktisk billigst, og det er jo ok, for de kryr det jo av..!

 

Edit2: Har bodd i dk i mange år nå, men noe dansk språk fascinerer meg fortsatt, slik som dette i fra beskrivelsen av FM2:

"Gejl din øse op: Skab og del dit mesterværk med hele verden"

"Tag din voldtunede bil med på Xbox Live med henblik på lidt intenst onlineræs"

 

Syns fortsat det er moro at de skriver "ræs" :!:

Endret av xstian
Lenke til kommentar

Virker som de fleste expert butikkene i oslo ommerådet har fått det inn.

City hadde (mulig de har 1 kopi igjen jeg reserverte siste, men fikk napp på expert alnabru. slapp og kjøre helt til sentrum. :tease:)

SÅ mulig det siste eksemplet jeg reserverte er ledig i morro på expert oslo city.

:innocent:

 

 

Og ja det var sykt bra :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

J**** butikker og deres evne til å bryte alt av avtaler.

 

Det hadde vært så forbanna deilig hvis noen butikker faktisk hadde fått en "smekk" for dette, men det er jo selvfølgelig å håpe på for mye

Lenke til kommentar
J**** butikker og deres evne til å bryte alt av avtaler.

 

Det hadde vært så forbanna deilig hvis noen butikker faktisk hadde fått en "smekk" for dette, men det er jo selvfølgelig å håpe på for mye

8784509[/snapback]

 

Er vel kun Bergsala/Nintendo som er litt strenge på akkurat dette. Enkelte spill får noe som heter "release on arrival". Som betyr at butikken kan selge produktet med en gang de får det inn, selv om det er før lanseringsdatoen.

 

Men jeg er ganske enig med deg. Utrolig kjipt at ikke ALLE kan få spillet samtidig. Det hadde vært rettferdig. Nå har jeg jo hørt om folk som har fått spillet en uke før lansering fra butikk. Jeg er en av de heldige som fikk tak i et eksemplar i dag, og jeg må si jeg føler virkelig med dere som ikke har fått tak i spillet enda. Spillet er SYKT bra. Jeg får gåsehud av det. Gled dere! Uansett er det kun snakk om få dager nå. Innen fredag har alle sammen fått tak i et eksemplar :)

 

Kjør pent! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Er klar over "release on arrival", dog hadde div spillsider allerede sendt ut spillet hvis det hadde vært tilfellet her, altså hadde det ikke vært noe problem.

 

Dette går utover de butikkene som velger å holde seg til avtalen, hvilke forbrukere ønsker ikke å betale noen kr ekstra for å få spillet noen dager før.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte mitt fra playx.no for en god stund siden. Noen som vet om de sender ut i tide? Ordrestatusen er slik:

 

Varenummer: 53108

Forza Motorsport 2 /X360

(Forh.bestilling Releasedato: 08-06-2007) 1 Kr 489.00 Ikke på lager.

2 bestilt 22-05-2007.

Obs! Varen har ikke release før 08-06-2007

8783796[/snapback]

 

Bestilte CE Forza 2 herfra. Første gang jeg handler hos dem, så jeg er mildt sagt spent.

Lenke til kommentar

Handler ALDRI fra Playx igjen, de brukte vel nesten 2mnd på å sende meg Just Cause, og da den endelig kom var det en "brukt" utgave uten noen form for plastikk embalasje, pluss at de hadde bare rivd av noen klistremerker i høyre hjørne på coveret... sånn brun teip gugge satt igjen...

 

 

Husk også at Playx.NO holder til i Danmark... yep.. så regn med å betal litt ekstra i moms samtidig som Toll kontoret holder igjen pakken din...

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
God idee :) Hvilken butikkkjeder i Danmark har det billigst tror dere?

Håper veldig på svar :)

8783479[/snapback]

 

 

 

Hepp, jeg pleier å kjøpe det meste på GAME, de er somregel alltid 20 kr billigere enn EB games og 20 meter kortere å gå fra kontoret... :p

 

Jeg ser det er relativt billig på elgiganten (elkjøp) - 449,-

Ikke kjøp på merlin eller fona iaffal, der er det alltid svindyrt.

 

 

Billigst online kan du finne på spilpriser.dk (det er somregel boxgame.net) men det trengs jo en adresse

 

Edit: elgiganten er faktisk billigst, og det er jo ok, for de kryr det jo av..!

 

Edit2: Har bodd i dk i mange år nå, men noe dansk språk fascinerer meg fortsatt, slik som dette i fra beskrivelsen av FM2:

"Gejl din øse op: Skab og del dit mesterværk med hele verden"

"Tag din voldtunede bil med på Xbox Live med henblik på lidt intenst onlineræs"

 

Syns fortsat det er moro at de skriver "ræs" :!:

8784212[/snapback]

Takker for svar, dette var til god hjelp :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Handler ALDRI fra Playx igjen, de brukte vel nesten 2mnd på å sende meg Just Cause, og da den endelig kom var det en "brukt" utgave uten noen form for plastikk embalasje, pluss at de hadde bare rivd av noen klistremerker i høyre hjørne på coveret... sånn brun teip gugge satt igjen...

 

 

Husk også at Playx.NO holder til i Danmark... yep.. så regn med å betal litt ekstra i moms samtidig som Toll kontoret holder igjen pakken din...

8785226[/snapback]

 

Hehe. Jeg kjøpte Hitman der for 200kr. Var nok ikke der jeg bestilte Forza. Bare rotet litt. Men frakten tok ikke så lang tid og jeg er fornøyd med produktet.

Jepp, alt over 200 spenn må fortolles.

 

Gamezone.no tror jeg det var jeg bestilte fra...

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Handler ALDRI fra Playx igjen, de brukte vel nesten 2mnd på å sende meg Just Cause, og da den endelig kom var det en "brukt" utgave uten noen form for plastikk embalasje, pluss at de hadde bare rivd av noen klistremerker i høyre hjørne på coveret... sånn brun teip gugge satt igjen...

 

 

Husk også at Playx.NO holder til i Danmark... yep.. så regn med å betal litt ekstra i moms samtidig som Toll kontoret holder igjen pakken din...

8785226[/snapback]

 

Ja, jeg ser den tabben nå. Jeg bestilte en god del 149,- spill samtidig og ble litt revet med. Da kan jeg risikere å få det først 10 dager etter forfall og prisen blir høy. Utrolig at de kan hete playx.NO

Fikk forøvrig Just Cause og Tomb Raider relativt raskt jeg (uke?) og de var nye, innbundet og forseglet.

Endret av PalWare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...