Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med vi som har bestillt fra Absoluttspill.no får det på Torsdag 7. juni, siden de sender ut på Onsdag.

8755046[/snapback]

 

Du kan vel få det før.

Skrev ikke noen i en annen tråd at hvis Absolutt spill fikk bevis på at MPX og/eller Komplett har sent ut, så ville de starte utsending med det samme?

 

Det vil si, skaff til veie litt bevis på at noen har fått spillet fra de overnevnte, og absolutt sender med det samme vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Regner med vi som har bestillt fra Absoluttspill.no får det på Torsdag 7. juni, siden de sender ut på Onsdag.

8755046[/snapback]

 

Du kan vel få det før.

Skrev ikke noen i en annen tråd at hvis Absolutt spill fikk bevis på at MPX og/eller Komplett har sent ut, så ville de starte utsending med det samme?

 

Det vil si, skaff til veie litt bevis på at noen har fått spillet fra de overnevnte, og absolutt sender med det samme vil jeg tro.

8756559[/snapback]

Vi ønsker å være seriøse å holde releasedatoen best mulig.

Hvis noen leverer mange dager i forveien, så er det uretferdig over for alle som vil spille det og må vente.

Det er også uretferdig overfor de butikken som holder det som vi får klar beskjed om å holde.

 

Hvis det åpner seg noen mulighet for å levere tidligere, så skal vi gjøre det.

 

Liker at de holder seg seriøse jeg. Selv om det hadde vært greit å få spille noen dager før, så klager jeg ikke :)

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Noen som har fått bekreftet levering fra mpx, og faktisk har mottatt pakken/sporet den utenfor mpx ? Så lengre opp i tråden at noen hadde hørt at bekreftelsen bare skyldes måten datasystemet til mpx virker, men jeg skulle gjerne ha bekreftet/avkreftet dette.

8755063[/snapback]

Ser ut som den er på vei (fra MPX):

 

01.06.07 10.34 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 1714 SARPSBORG

31.05.07 20.45 VIDERESENDT 0024 OSLO

31.05.07 16.07 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Bare synd jeg ikke kommer hjem før til mandag...

8755876[/snapback]

postterminalen ligger på grålum og kom pakken inn før kl 11 så blir den sent til ditt lokale postkontor i efta,det vil si at du får hentet spillet idag bare husk leg og sporingsnr.
Lenke til kommentar
Virker som om veldig mange får spillet sitt før lanseringsdatoen. Utrolig kjipt å sitte her nå og vente. Har så fryktlig lyst på det spillet, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten :( Noen som har noen tips?

8757154[/snapback]

Enig der.

Hadde bestilt fra komplett, men fortsatt ikke fått noe. Ser ut som jeg må ta en Forza 2 Mission til fredag. Kjøre rundt for å se om noen butikker har det.

Lenke til kommentar
Noen som har fått bekreftet levering fra mpx, og faktisk har mottatt pakken/sporet den utenfor mpx ? Så lengre opp i tråden at noen hadde hørt at bekreftelsen bare skyldes måten datasystemet til mpx virker, men jeg skulle gjerne ha bekreftet/avkreftet dette.

8755063[/snapback]

Ser ut som den er på vei (fra MPX):

 

01.06.07 10.34 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 1714 SARPSBORG

31.05.07 20.45 VIDERESENDT 0024 OSLO

31.05.07 16.07 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Bare synd jeg ikke kommer hjem før til mandag...

8755876[/snapback]

postterminalen ligger på grålum og kom pakken inn før kl 11 så blir den sent til ditt lokale postkontor i efta,det vil si at du får hentet spillet idag bare husk leg og sporingsnr.

8757061[/snapback]

Jau, skulle ønske jeg ikke satt oppe på Gjøvik nå med eksamen på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Atter en gang er det butikker som selger før den offesielle datoen. De som lider mest er butikkene som er ærlige og venter til de faktisk har lov til å selge produktet.

Lenke til kommentar
Jau, skulle ønske jeg ikke satt oppe på Gjøvik nå med eksamen på mandag.

8758010[/snapback]

 

Velkommen i gjengen. Har eksamen i Operativsystemer på mandag, Unix på torsdag og Java onsdag etter. Så kanskje like greit at jeg ikke har fått klørne i Forza 2 enda...

 

Noen flere enn komplett og mpx som har sendt ut spillet før releasedato? eventuelt noen butikker som har startet å selge spillet over disk?

Lenke til kommentar

Pokker heller at jeg ikke bestilte fra komplett, nå som jeg er ferdig med alle eksamenene er jeg klar for Forza. Jeg ser at Komplett viser den vanlige utgaven av Forza 2 som ventet på lager 2. juni. Kanskje det er mulig å bestiller og hente en kopi på mandag

Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar av Forza 2 i postkassen i dag. Nevner ikke fra hvor.

 

Har prøvd det litt, og kan si at det virker veldig lovende. Grafikken virker bedre enn i demoen, og det er mange valgmuligheter for det meste. Prøvde 'photo' funksjonen, der kan man ta et bilde, og laste det opp til forzamotorsport.net og logge seg inn der for å ha full oversikt over bilder og stats osv..Utrolig stilig!

 

Jeg har også MS rattet, det er et must mener jeg, opplevelsen blir helt rå med det!

Lenke til kommentar
Fikk mitt eksemplar av Forza 2 i postkassen i dag. Nevner ikke fra hvor.

 

Har prøvd det litt, og kan si at det virker veldig lovende. Grafikken virker bedre enn i demoen, og det er mange valgmuligheter for det meste. Prøvde 'photo' funksjonen, der kan man ta et bilde, og laste det opp til forzamotorsport.net og logge seg inn der for å ha full oversikt over bilder og stats osv..Utrolig stilig!

 

Jeg har også MS rattet, det er et must mener jeg, opplevelsen blir helt rå med det!

8764631[/snapback]

 

<MISUNNELIG>Jeg vil også ha Forza 2 nå. Er så kjedelig å vente</MISUNNELIG>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...