Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Fikk min kopi i dag :dribble: Håper jeg kan skyte inn to spørsmål her: Hvordan får jeg tatt bilder av en bil fra siden (får bare tatt fra fronten nå) i photo mode (når jeg bruker ratt)? Hvordan får jeg endret slik at det står hp (hestekrefter) i stedet for kw? (Litt irriterende å sitte å regne om fra kw til hp for å se hvor mye jeg har fått tynet ut av en bil... Håper noen har mulighet til å svare på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det altså slik å forstå at Komplett har sendt ut standard edition utgavene, men holder igjen eller ennå ikke har mottatt collector's edition utgavene? Jeg bestilte sistnevnte, men har ikke hørt et pip til nå.

8769683[/snapback]

 

Jeg har fått min collector's edition fra Komplett. Fikk den i går.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen mellom Collectors edition og vanlig versjon?

8771590[/snapback]

Man får med soundtracket på en egen cd, making of book eller noe lignende, og noe annet småtteri var det vel.. :p

 

Husker ikke alt. Sikkert noen andre som har fulle kontrollen på dette.

 

Edit: Følger med 3 ekstra biler på collectors edition, som er låst til collectors edition spillet.

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Forza 2 er så herlig! Har spillet noen timer i løpet av de siste dagene, det er utrolig stilig. Har pimpet Audi'en min litt, etter at jeg kom på 1'ste plass på noen race, fikk jeg credits, har nå turbo på bilen. Og nye dekk bl.a. Jeg vant faktisk en 2004 Honda Civic også! Den har jeg ikke fått prøvd enda.

 

Dere som venter på spillet, har virkelig noe å se frem til.

Lenke til kommentar

Spaceworld får det inn trolig i morgen, men de setter det vil ikke ut i hyllene før på fredag. Nå er jeg utrolig lei av å vente på dette spillet. Microsoft Norge startet jo med å sende ut spillet 24.mai, hele 3 uker før det lanseres. Spillet er klart og bare ligger og venter på at det skal bli 8.juni. Hadde vært herlig om noen hadde solgt spillet i dag.

Lenke til kommentar
Har nettopp vært innom Expert i Kongsberg å plukka opp spillet og et ratt. Gleder meg sykt til å prøve det etter jobb! Tips til de som vil ha det tidlig: ring din lokale expert-butikk  :D

8778874[/snapback]

 

Oi oi oi :dribble: Ringer til Expert City i Oslo nå jeg. Håper ikke dette gjelder bare 1 butikk.

Lenke til kommentar
Viktig melding til alle som vil ha Forza 2 dag! De har 3 stk Forza 2 hos Expert City i Oslo. Eller...de har 2 igjen siden jeg har holdt av det ene. 2 stk Forza 2 igjen til de som vil ha. Førstemann til mølla!

8779103[/snapback]

 

till 699 kr?

8779111[/snapback]

 

Jeg spurte ikke om prisen. Sa bare det spillet SKAL jeg ha :D:D:D

Jeg bor i sentrum, så går nedover dit nå. Skriver her når jeg har kommet tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...