Gå til innhold

Supertynn bærbar: 1,78cm 1,02kg


Anbefalte innlegg

Fin PC det der, men ser egentlig ikkje tynnere ut enn denne på bildet :hmm: Det der er vel forøvrog også eneste som kan sammenlignes med denne(?).

8740548[/snapback]

Fujitsu Siemens Lifebook Q2010 er i følge prisguiden 1,82 - 1,99 cm høy. Det er altså noe tjukkere enn Intel Metros 1,78 cm.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående det magnetiske bæreveske-omslaget, så må det gå an å få litt forskjellige ting vel. Lær, carbon-look, spiderman motiver muligens, også videre. :D

 

Gi det bare litt tid til å modnes.

Endret av G
Lenke til kommentar
Jeg hadde syklet med ballettskjørt og rosa tanga fra Trondheim til Heimdal om noen hadde gitt meg en sånn gratis..  :green:

8701097[/snapback]

Ikkje gjør samme tabben som Dahle nå da :roll:

8740548[/snapback]

Det var med vitende og vilje jeg sa det. Jeg står også for det. Gjør det gladelig den sykkelturen for en sånn premie. (Øivind ville ikke vunnet noe om han vant)

8740777[/snapback]

Heftig strekning! :p Har vel sykla den til/fra studentjobb et par hundre ganger.

 

Edit: Hvis jeg får en også så tar jeg gjerne Heimdal - Trondheim etapen. ;)

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Angående det magnetiske bæreveske-omslaget, så må det gå an å få litt forskjellige ting vel. Lær, carbon-look, spiderman motiver muligens, også videre.  :D

 

Gi det bare litt tid til å modnes.

8740814[/snapback]

 

Jeg ville aldri hatt en slik pc med en bæreveske med spiderman, carbon og andre dumme motiver, en slik pc fortjener et omslag i ekte lær, helst i hanskekvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå begynner vi å nærme oss hva bærbare pc'er bør være. Sleng på en fingeravtrykkleser så er den helt tipp, topp.

 

Når prisen på denne er normal skal jeg kjøpe en.

 

Ellers er Dell Lattitude D430 noe i min gate. Dell Lattitude D420 er også skammelig billig til å være en suveren ultraportable.

8741202[/snapback]

 

Etter hva itavisen skriver så har den faktisk en fingeravtrykksavleser...

 

itavisen sin artikkel

Lenke til kommentar

Suverent! Jeg har fingeravtrykkleser på min Thinkpad og det er helt supert i bruk. Jeg logger på hjemmekontoen med en finger, som administrator med en annen finger og arbeidskontoen med en 3. finger osv hehe.

 

Jeg kan også velge flere fingre for å autentisere en konto.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noen her som er med på å sponse Simen1's nye bærbare PC og få i gang en sykkeltur? :innocent:

 

Utenom det er nok den der litt for liten og svak for min del.

Lenke til kommentar
blir det ikke å regne som en supermoderne skrive maskin å regne da med svak prosesor og svakt grafikk kort.

teit, eller ;) jeg bruker en ultraportabel pc med PIII500 fra 2001 til nesten alt. det er bare marginale bruksområder jeg ikke kan bruke den. jeg hadde gitt en høyre hånd for den pc-en der. helt føkkings nydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...