Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.


Anbefalte innlegg

Ellers funket det helt fint og er i høyeste grad fullstendig spillbart.

Er dog litt usikker på hvor lenge jeg kommer til å spille det da det liksom blir en smule "enkelt" for min smak, men som et rent rett fram "actionspill" funker det bra.

9034882[/snapback]

 

Da har du ikke spilt det riktig. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke opplevd NOEN av de bugsa dere snakker om, whatsoever.

 

Enten så har jeg vært ekstremt heldig, eller så må dere vurdere å få ned tempen på pcen eller kjøpe nytt kort.

 

Den eneste bugen jeg opplever er noen plutselige laggs, men som er godt over overlevbare...!

Lenke til kommentar
ikke cs:s, men cs.... (som du refererer til to poster opp) cs:s måtte ikke starte på nytt siden de hadde det aller meste fra cs, så kan ikke sammenligne cs:s og insurgency

9034502[/snapback]

 

Vel, nå vet de fleste at HL1 i starten var temmelig vanskelig å modifisere.

 

...Man kan ikke sammenligne Insurgency med det gamle CS. Man må sammenligne det med andre, Source-baserte mods. Jeg har spilt mange av dem fra starten, og alle har masse feil - men ingen av dem har så grunnleggende latterlige feil som Insurgency. For eksempel stygge artefacts som stikker ut av folk og våpen så man ikke ser en dritt, sandsekker som man skal kunne løpe over, men som man setter seg fast i, squad/class-systemet, osv osv.

Lenke til kommentar

Artifacts som stikker ut av folk og våpen høres mer ut som en hardt overklokket PC, evt. en PC som ikke er 100% lenger. Har ikke sett snurten av noe slikt i den tiden jeg har spilt. Har heller ikke merket noe bugs med squad/meny systemet? Hva er det som går feil der?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
hva er problemet, du velger lag du velger squad og du velger klasse.

 

enete problemet er at man innimellom blir tvunget til å bruke halge eller RPG. det skulle vært evig med riflemen, ellers funker det som bare det

9037070[/snapback]

 

Kanskje jeg bare er dum, men jeg synes hele greia er teit. Når jeg kommer inn på serveren velger jeg lag - helt fint. Men så kommer den ruta opp med squads. Huh? Noen av disse har tall foran seg seg, alle "suad"-ene har "empty" bak seg. Så trykker man på 0 for å få "more", og samme hva man velger da, blir man commander. Jeg vil være rifleman - OK, nei nå ble jeg sniper eller support...

Lenke til kommentar
hva er problemet, du velger lag du velger squad og du velger klasse.

 

enete problemet er at man innimellom blir tvunget til å bruke halge eller RPG. det skulle vært evig med riflemen, ellers funker det som bare det

9037070[/snapback]

 

Kanskje jeg bare er dum, men jeg synes hele greia er teit. Når jeg kommer inn på serveren velger jeg lag - helt fint. Men så kommer den ruta opp med squads. Huh? Noen av disse har tall foran seg seg, alle "suad"-ene har "empty" bak seg. Så trykker man på 0 for å få "more", og samme hva man velger da, blir man commander. Jeg vil være rifleman - OK, nei nå ble jeg sniper eller support...

9037104[/snapback]

Det er rotete ja, det er jeg enig i. Men å kalle det en bug? Bug er ting som ikke er meninga skal være der, den menyen var meninga. Vil helst ha en ny meny jeg og, + en lettving opplæringsmodus! Da kommer jeg til å spille det! :)

Lenke til kommentar
hva er problemet, du velger lag du velger squad og du velger klasse.

 

enete problemet er at man innimellom blir tvunget til å bruke halge eller RPG. det skulle vært evig med riflemen, ellers funker det som bare det

9037070[/snapback]

 

Kanskje jeg bare er dum, men jeg synes hele greia er teit. Når jeg kommer inn på serveren velger jeg lag - helt fint. Men så kommer den ruta opp med squads. Huh? Noen av disse har tall foran seg seg, alle "suad"-ene har "empty" bak seg. Så trykker man på 0 for å få "more", og samme hva man velger da, blir man commander. Jeg vil være rifleman - OK, nei nå ble jeg sniper eller support...

9037104[/snapback]

Det er rotete ja, det er jeg enig i. Men å kalle det en bug? Bug er ting som ikke er meninga skal være der, den menyen var meninga. Vil helst ha en ny meny jeg og, + en lettving opplæringsmodus! Da kommer jeg til å spille det! :)

9037157[/snapback]

 

Jeg kalte det ikke en bug. Jeg sa til og med at det IKKE er bugs:

"Squad/class-systemet er en eneste stor feil. Det er ikke bugs, men..."

 

Uansett, denne modden har jeg gitt alt for mange sjanser nå. Jeg legger den fra meg, og tar den frem igjen etter 2-3 patcher.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg har spilt mange av dem fra starten, og alle har masse feil - men ingen av dem har så grunnleggende latterlige feil som Insurgency. For eksempel stygge artefacts som stikker ut av folk og våpen så man ikke ser en dritt

Rart at bare du opplever dette da. Angående artifacts så er det noe galt hos deg, ikke med modden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...