Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neinei, men alle steamspilla har visst fått noe trojangreier (jeg og mange andre) blir stoppa av antivirusprogram.

 

Saken er fila bytter navn, er der ikke før du åpner, forsvinner med en gang...

 

Jeg får ikke spilt på steam i det hele tatt...

 

Vet ikke helt, men det vil jo si at for de det funker hos, har Trojan...?

Lenke til kommentar

hva er det du sliter med da, selv syns jeg det er mer en spillbart, eneste bugsa jeg har møtt etter patch 1.1 er at man kan sette seg fast i ting og tang og at noen ganger får man ikke valgt noe lag.

 

ellers funker alt som det skal, drit tøft når man får en ekte squad leder som tar full kontroll og leder laget til seier

har ventet på et slikt spill i mange år

Lenke til kommentar

Men!

 

 

 

 

Jeg skjønner ikke en DRIT! Hva er poenget med spillet? Jeg spelte 30 min istad, og tok bare sånn "ramborifle" :blush: og la meg i en gang, og tok 3-4 stykker som kom opp der, osv, men skjønte ABSOLUTT ikke poenget eller knappene!

 

Gidder noen lage en liten wiki-forklaring? :innocent:

Lenke til kommentar
hva er det du sliter med da, selv syns jeg det er mer en spillbart, eneste bugsa jeg har møtt etter patch 1.1 er at man kan sette seg fast i ting og tang og at noen ganger får man ikke valgt noe lag.

 

ellers funker alt som det skal, drit tøft når man får en ekte squad leder som tar full kontroll og leder laget til seier

har ventet på et slikt spill i mange år

9030997[/snapback]

 

Har kommet over mange bugs, som for eksempel artefacts, lagging, total FPS-drop, lock-ups, etc.

 

Dessuten er modden bare uferdig. Å velge squad på slutten er bare latterlig. Kunne de virkelig ikke gjort det bedre?

Lenke til kommentar

tror du bare er bortskjemt

ingen mod i gjennom historien har vært så komplett og godt i første versjon.

ja det er ting som bør fikses og forandret.

men å slutte å spille det blir bare teit.

har ikke kost meg like med mye med et FPS på mange år, som jeg har med dette.

 

når man finner den perfekte serveren der alle spiller sammen er det ingen ting som slår det.

 

spillte på et brett der det er en stor veil med masse biler på. og jeg sammen 7 andre hadde sikkelig HEAT spill, der vi løp fra bil til bil mens vi dekket hverandre. når vi fikk opp en SAW lot vi han bare gi dekk ild mens vi løp opp og tok en checkpoint.

er også drit gøy gå å komme løpende opp, se en kar komme mot deg, kaste deg bak en bil mens kulene flyr rundt, reise deg opp ta en double tapp på fienden og gå vidre

Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo at modden må få tid på seg. Men likevel, de problemene som den modden har nå er totalt unødvendige. Å velge squad, for eksempel. Hvorfor ikke bare gjøre som i CS? Lage et fint vindu med bilder og knapper, så man kan trykke på klassen man vil ha. Men neeeeida.

 

...Og dessuten er lydene bare helt... rare. Det føles ut som om at alt foregår i et stort tomt rom, med et stygt ekko (snakker ikke om lydene våpnene avgir, men refleksjonen i brettet).

Lenke til kommentar

CS? Jeg spilte faktisk den første betaen av CSS. Jeg fikk med en HL2 "tilgodelapp" med skjermkortet mitt, som også ga meg muligheten til å være en av de første som fikk prøve CSS da det ble sluppet for beta-testing. Jeg har spilt CSS gjevnlig helt fra starten, og har fått med meg ALLE de store oppdateringene som kom etter hvert. I starten hadde CSS masse bugs - men aldri sånn at jeg bare ble så frustrert at jeg ga opp. På langt nær. Det gjorde jeg dog med denne modden. Men jeg ga den en sjanse til, og spilte vel ca. en time, før jeg bare måtte slå av igjen. Det er bare håpløst.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Har vel spilt moden i 2-3 timer nå og må si jeg ikke kjenner meg igjen av enkeltes beskrivelse av bugs ol. som gjorde det uspillbart. I all spilletiden har jeg kommet over to bugs. Den ene førte til at jeg ble sittende fast i en trappeoppgang(det er en showstopper, men skjedde bare én gang). Den andre førte til at nicket mitt ikke dukket opp på score-lista. Ellers funket det helt fint og er i høyeste grad fullstendig spillbart.

Er dog litt usikker på hvor lenge jeg kommer til å spille det da det liksom blir en smule "enkelt" for min smak, men som et rent rett fram "actionspill" funker det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...