Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.


Anbefalte innlegg

hadde et kult spill i går, da jeg spillte som marine, eneste ledige våpen var hagla, men heldig vis fikk jeg plukket opp en M16/203 som jeg brukte i stede, sammen med 4 andre marines, beveget vi oss opp over brettet mot neste capute point, og vi møtte noen fiender her og der som vi drepte, men ingen av oss døde, og vi fortsetta oppover og møtte flere fiender, kuler fløy rundt hodene våre og RPG's traff veggen like ved oss. men igjen tok vi ut alle fiendene uten å miste noen.

det var drit fett, vi dekker hverandre og krabbet fra dekke til dekke og i løpet av 10 mim hadde vi tatt over alle caputre pointsa sammen uten å miste en eneste enn. jeg hadde 5 kills noen hadd 10(saw gunner) og resten hadde 4-5 stykker. men det var sammarbeidet som var tøft, jævlig cinematisk når vi beveget oss sammen under ild osv.

det var så klart bare flaks(eller dårlige motstandere) som gjorde at ingen av oss ble truffet, men det var fremdeles kult.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hørtes kult ut gunfreak19, må kansje spille med deg en gang.

 

Men HVORFOR disser du hagla?:dontgetit:

det er jo endelig i dette spillet som den har blitt realistisk, at du ikke trenger å stå max fem meter unna får å treffe og at du faktisk ikke trenger å treffe med alle haglene(kulene) for å drepe

Lenke til kommentar

den skyter sakte, og den skader lite, har selv skutt en kar pointblank uten at han døde. mye bedre å bare kjøre semi eller fullauto med en rilfe, kommer du på noen overaskende med en ak på auto kan du ta ut et helt rom før noen rekker å gjøre noe, mens med hagla må du peke på en skyte, pekte skyte osv. tar lang tid, du får kanskje tatt ut en kar, før resten plaffer deg ned, mens på autp sveiper du bare rommet og tar alle

Lenke til kommentar

Prøvde igjen. Ny bane + nytt våpen = helt nytt syn på spillet. :D

 

Kom innpå første serveren jeg prøvde, deploya som rifleman, la meg ned på bakken og skøyt som en galning mens kulene suste rundt huet på meg.

 

Tror kanskje den amerikanske snikskyterrifla trenger litt justering. Jeg pekte, jeg skøyt, jeg drepte. Fikk 3-4 kills i løpet av få sekunder, på en avstand der jeg så vidt kunne se fienden. Nå har ikke jeg peiling på våpen og sånt, men jeg syns det virket litt merkelig.

Lenke til kommentar
er jo nok med kun en kule på hver i de fleste tilfeller. du så vel nokk av de det lite du så :)

 

første kvelden jeg spilte ble jeg eid hele tiden, da spilte jeg i ca. 1-2 timer

9013188[/snapback]

Ja, har klart å drepe flere folk med ett skudd fra M16A2/AK47. Mest lagkamerater da :thumbdown: ....

 

*spille litt til*

Lenke til kommentar

Mic er kjekt å ha.

Herregud, får 80 - 100 fps i bygninger, når jeg kommer ut så synker fpsen mellom 20 og i verste fall 8.

 

altså 8 - 20 fps utenfor, noen fler som erfarer det? Samme om jeg setter på laveste grafikk (+2-3 fps) eller på høyeste (1-2 fps). Ser ut til at de optimaliserer spillet, sitter på 2gb ddr ram, ati radeon x800 all-in-wonder, amd athlon 3200+ (Ok datamaskin).

 

Har sett på tester logs, de som testet det har testet med 512 MB ram og alt, de sa at alt funket helt perfekt.

Men at de siste endringene i spillet siste minuttet før lanseringen gjorde spillet ustabil :|.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...