Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det gratis?? :omg:

8997937[/snapback]

 

Vil ikke si det er gratis når det er en HL2 mod.

HL2 modder innebærer at du må ha HL2 innstallert på pcen eller ha det i steam lista di for å kunne spille det.

Så alle som har HL2 kan spille Insurgency uten kostnad. :)

 

legg meg til btw..

[email protected] er mailen min :)

8997959[/snapback]

Feil.

Du trenger bare Source SDK og soource SDK base for å spille det.

Du finner du under tools taben i steam

Lenke til kommentar
Vil ikke si det er gratis når det er en HL2 mod.

HL2 modder innebærer at du må ha HL2 innstallert på pcen eller ha det i steam lista di for å kunne spille det.

Så alle som har HL2 kan spille Insurgency uten kostnad. :)

 

legg meg til btw..

[email protected] er mailen min :)

8997959[/snapback]

Joda, hvis man skal tenke slikt. Men så er ikke firefox gratis heller, hvis man skal tenke på prisen på pc/mac, internett, strøm osv ;)

Lenke til kommentar

Fikk bare prøvd det såvidt igår, så kan ikke si så mye om det ennå, men det så helt greit ut. Et spill uten bunnyjumping og med en nogenlunde realistisk skade-modell er jo i utgangspunktet bra. Dog, som nevnt, er det en hårfin linje mellom for mye realisme og det at spillet skal være gøy og underholdende.

Det jeg har å klage på hittil er at serverene jeg prøvde virket veldig ustabile. men om det er en feil med moden eller bare et lokalt serverproblem vites ikke...

Lenke til kommentar

Jeg har også bare kommet over èn god server.

 

Men det jeg spilte der var jo skiiitkult... Ekstremt kult å spille et spill hvor sniperen er overpowered (som i virkeligheten..)

 

Du KAN rett og slett ikke bare "løpe ut" hvis du vet det er en sniper som dekker området.

 

Men jeg har et spørsmål.

 

Når man spiller som Support, kommer det opp "Deploy Bipod".

 

Hvordan gjør man det..?

 

EDIT: Eneste negative jeg kan komme på er hvordan de løper. Litt lite bevegelse for hvor langt de løper, på en måte...

 

Men ellers bra! :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

kjekt spill.. RO bare kanskje enda litt bedre (siden det er fra dagens tid, ikke 60 år siden). merker i widescreen med 1680x1050 får jeg (altfor) lite fps på de større områdene, noen som har et bra alternativ til denne oppløsningen? (på andre spill som cs:s og RO går det helt fint)

[email protected] hvis noen vil legge meg til

 

edit: advanced var visst noe for meg. får tåle litt dårligere grafikk mot at det ikke hakker som et uvær :)

Endret av cozmos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...