Gå til innhold

Hva med en youtube/google video bbcode?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har sett dette på et vBulletin-forum. Det går altså ut på at man har en bbcode: eller [gvideo] som embed'er en video i selve innlegget. Det er genialt og kan sikkert bli en stor hit i humor-forumet.

Info om vBulletin-løsningen - Eksempel (troooor ikke man må være logget inn for å se den, men correct me if i'm wrong).

Hva tror folk om dette? Og ikke minst, hva tror forum-administratorene?

EDIT: Denne er kanskje feilpostet, kan noen flytte til ønsker-forumet? Thx ;)

Endret av Loomy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hent ut URLens tekst etter "="-tegnet, og putt det inn i en youtube tag, og filmen dukker opp :)

[ youtube ] mcBV-cXVWFw [ / youtube ] (uten mellomrom)

mcBV-cXVWFw

Skrevet

*kosemosepåueland*

Har vært en etterlengtet funksjon. TY!

Edit: Å lurer du på hvordan du skal få se videoen på selve youtube.com så benytter du adressen:

http://www.youtube.com/watch?v= og så limer du bare inn mcBV-cXVWFw bak så det blir:

.

Er det mulig å få en slik url lagt til sånn at man bare kan trykke på den helt automatisk?

Skrevet
Edit: Å lurer du på hvordan du skal få se videoen på selve youtube.com så k?

8751012[/snapback]

Man kan også trykke på "Share" nederst i høyre hjørnet og bytte ut 'share' med 'watch' og fjerne evt. andre ting etter video-IDen.

Skrevet

Ahh..Dette er digg. Nå gleder jeg meg bare til at nye regler blir utarbeidet for å bekjempe misbruket som er nødt til å bre om seg. Gled dere mods. :wee:

Neida. Flott tiltak. :thumbup:

Skrevet
Man kan også trykke på "Share" nederst i høyre hjørnet og bytte ut 'share' med 'watch' og fjerne evt. andre ting etter video-IDen.

8751589[/snapback]

Eller benytte den linken som ligger under selve videoen ;)

Ahh..Dette er digg. Nå gleder jeg meg bare til at nye regler blir utarbeidet for å bekjempe misbruket som er nødt til å bre om seg. Gled dere mods. :wee:

Neida. Flott tiltak.  :thumbup:

8751624[/snapback]

Hehe...bring it on! ^^
Skrevet
Eller benytte den linken som ligger under selve videoen ;)

Ah, så det ikke før nå :blush:

Kjekt none the less.

Neste blir forhåpentligvis mulighet til å overstyre at bildevedlegg krympes til thumbnails som man kan lenke til.

Skrevet

Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv.

Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø.

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet
Jeg gleder meg til en bruker går totalt 2.0 og svarer tråder kun med video replies. Hadde jeg vært en cam-whore hadde jeg sterkt vurdert det selv.

Tenkt situasjon : En post bestående kun av en youtubevideo hvor jeg leser opp ..jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk redigerknappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Og vinker adjø.

8753103[/snapback]

Og plutselig fikk youtube mange flere seere.

• 4 måneder senere...
Skrevet

(Automatisk svar)

Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. :)

MERK: Teknisk relaterte saker hvor diskusjonen har dødd ut blir og lukket for å holde det tekniske forumet ryddig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...