Gå til innhold

Mens vi venter på Hitman-filmen


Exclusive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker kritikken. Han ser for snill ut, Agent 47 hadde aldri tatt seg tid til å bli avbildet med en fan. Han ser for ung ut, kanskje vi skal vente noen år med å lage filmen? Han er ikke den nøyaktige stemmen, så vi burde heller bruke en B-skuespiller fordi han tilfeldigvis var stemmen.

 

Er det bare jeg som vil se en god film? Er jeg den eneste som er villig til å gi filmskaperne litt albuerom, slik at filmen ikke blir en karbonkopi av spillet på godt og vondt? Filmen blir ikke dårligere fordi den ikke er lik spillet, den har faktisk mange muligheter til å bli bedre ved å gå i en annen retning enn spillet.

Lenke til kommentar

Det er bare ung-argumentet som holder, men jeg digger Timothy Olyphant så det er lett tilgitt.

 

Vi snakker uansett om en film basert på et spill, som betyr at skuespillerene er det siste vi burde bekymre oss for. Det er filmskapernes visjon som er skummelt her. Jeg er så vanvittig bekymret for at de skal slenge inn standard kjedelige kommersielle elementer inn. F.eks at Angelina Jolie kommer inn i bilde og de blir forelsket. Eller at 47 blir kompis med Jorge Garcia og at han kommer til å kalle 47 for 'dude' etc. For ikke å snakke om filmens stemning. Hitman har en helt unik stemning og feeling som for all del ikke må bli gjort om (Tenk Resident Evil spillene og filmene... Ugh...).

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Er det noen som vet noe om Xavier Gens? Jeg hadde tro på at franskmenn alltid laget anti-Hollywood-filmer, men Louis Leterrier skuffet så til de grader med Transporter 2 at jeg ikke vet hva jeg skal tro lenger.

 

Jeg likte Swordfish og håper Woods klarer å komme på en historie som holder seg til 47-ånden, men en kvinnelig love-interesert er nesten uunngåelig.

Lenke til kommentar

David Bateson som har stemmen til 47 ser ikke så ulik ut han. Men det er viktig at alt blir tenkt på, selv ville jeg bli fornøyd om filmen handlet om at han gjorde forskjellige oppdrag, er så lei av filmer som må være fylt med spenning drama action og masse rart.

Lenke til kommentar
Jeg elsker kritikken. Han ser for snill ut, Agent 47 hadde aldri tatt seg tid til å bli avbildet med en fan. Han ser for ung ut, kanskje vi skal vente noen år med å lage filmen? Han er ikke den nøyaktige stemmen, så vi burde heller bruke en B-skuespiller fordi han tilfeldigvis var stemmen.

Haha, SÅ enig (altså i ironien).

 

Er det bare jeg som vil se en god film? Er jeg den eneste som er villig til å gi filmskaperne litt albuerom, slik at filmen ikke blir en karbonkopi av spillet på godt og vondt? Filmen blir ikke dårligere fordi den ikke er lik spillet, den har faktisk mange muligheter til å bli bedre ved å gå i en annen retning enn spillet.

8746072[/snapback]

 

Nei du er ikke den eneste. Jeg kommenterer nært hvert eneste innlegg som sier at han ser "for snill" ut, eller "for ung" ut. Burde ikke være nødvendig. Har ikke folk en hjerne som kan kjøre Logisk Tankegang v1.0? Olyphant ligner da mer enn nok. Han skal klare å spille ond. En hvilken som helst slags skuespiller (bortsett fra Nicky Cage xP) klarer å spille en middelmådig ond mann. Olyphant, derimot, har allerede spilt en "ond", kald mann i Deadwood. hitman er slettes ikke ny grunn for ham.

Gleder meg plenty.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg tror han hadde spilt Aget 47 utrolig bra.

Ivertfall etter at jeg så dette!

8694742[/snapback]

 

Dette beviser at Bateson kan rollen som A47 ut og inn, jeg kommer ikke til å betale en krone for å se Hitman filmen siden Bateson ikke har rollen som A47.

 

Håper Bateson lager sin egen A47 film!

 

A47 har heller aldri vært ung, han ble klonet frem i voksen alder. Klone storyen går igjennom alle spillene, ergo kan Timothy Olyphant aldri passe som A47.

Lenke til kommentar
Jeg tror han hadde spilt Aget 47 utrolig bra.

Ivertfall etter at jeg så dette!

8694742[/snapback]

 

Synes det der virka i overkant teatralsk ut. Jeg er ganske sikker på at Olyphant eier Bateson som skuespiller. Nå synes jeg ikke den nye hitman-trailern virka så jævlig overbevisende ut heller. Virker som om vår leiemordervenn skal være en slags frelsende messias som skal utslette ondskap på vår klode. Er virkelig ikke det Hitman dreier seg om.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...