Gå til innhold

Mens vi venter på Hitman-filmen


Exclusive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme Statham var mitt førstevalg når jeg hørte om filmatiseringen av spillet for første gang. Han er barsk og kan sikkert være iskald hvis han prøver. Men Olyphant har jeg aldri forestilt meg som Hitman før. Etter litt research tror jeg han greier det minst like bra :) Gleder meg til å se hva de greier å få ut av dette, selv om jeg er litt skeptisk til filmatiseringer av spill. Det er jo et bra konsept, og som stor fan av spillserien burde det bli fornøyelig.

 

edit:

 

Jeg synes Statham gjorde et glimrende jobb i både Snatch og Crank, men det blir sannsynligvis ikke helt samme genre.

 

Statham: http://i.imdb.com/Photos/Ss/0293662/TP-33.jpg

Olyphant: http://i.imdb.com/Photos/Events/1229/Timot..._229569_400.jpg

 

 

Tja... Statham burde vært født for rollen egentlig. Men jeg regner med de som lager filmen har spilt spillene og vet hva de driver med.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Statham skal ALDRI få spille 47.

 

Exclusive, hva mener du med at han ser for ung ut? 47 ser ikke akkurat urgammel ut. Ikke en eneste rynke.

8691659[/snapback]

 

47 ser jo mye eldere ut en Olyphant.

6g47cqh.jpg

 

Men Olyphant er god i Deadwood. Jeg har sett det. Men jeg syntes fortsatt ikke at han helt passer som 47.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at han har en temmelig ulik fasong på hodet, men jeg kan ikke akkurat si at han ser mye eldre ut. Han er dessuten en klone, som tydeligvis ikke blir verken yngre eller eldre.

 

At fasongen er litt ulik må man bare akseptere. Det finnes ingen real-life 47, og om det så gjør det, så er slettes ikke Statham den rette.

 

Dessuten, på film går ALT an. Hvem vet? Kanskje man kan få snilleste Bruno Ganz til å se ut som slemmeste Adolf Hitler? Ikke vet jeg. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

At fasongen er litt ulik må man bare akseptere. Det finnes ingen real-life 47, og om det så gjør det, så er slettes ikke Statham den rette.

 

]Ikke vet jeg[/url]. ;)

8694014[/snapback]

 

det gjør det vel, David Bateson er og blir Hitman

8694131[/snapback]

 

Joda, barsk stemme (tross alt den originale 47-stemmen), og til en viss grad har han jo også utseendet - men han er jo ikke akkurat noen stor skuespiller. Det meste han er med i, er VO-arbeid.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at han har en temmelig ulik fasong på hodet, men jeg kan ikke akkurat si at han ser mye eldre ut. Han er dessuten en klone, som tydeligvis ikke blir verken yngre eller eldre.

 

At fasongen er litt ulik må man bare akseptere. Det finnes ingen real-life 47, og om det så gjør det, så er slettes ikke Statham den rette.

 

8694014[/snapback]

 

Enig, synes han er mye tjukkere i kinnene og hele fjeset, Agent 47 er ganske tynn der, vi kan se kinnbena og han har et mer'stenansikt', men det kan ennå bli bra. Skal ikke dømme denne skuespilleren før jeg har sett filmen, tross alt var han ganske god i deadwood.

Lenke til kommentar
Syntes også Jason burde spille Agent 45 han her ser jo alt for snill ut det vil si , jeg vil ha en kaldblodig agent 45!

8704065[/snapback]

 

Agent 45, faktisk. ^^

 

Anyway, han ser jo ikke snill ut i selve filmen da. Igjen, Deadwood. Ikke bekymre dere for at Olyphant ikke kan se slem/kald/kynisk nok ut. Det kan han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...