Gå til innhold

Mens vi venter på Hitman-filmen


Exclusive

Anbefalte innlegg

*grøss* den skriften på begynnelsen var en skikkelig turn-off...

"It has been said"

"A man will walk this earth"

"With the power"

"To strike down evil"

 

...

 

Wtf?

8976366[/snapback]

 

Ja den stusset jeg godt på her jeg satte å så traileren. Agent 47 er ikke noe velgjører som donerer penger til fattige og klapper søte pusekatter. Her snakker mann kaldblodig morder med iskald beregning.

 

Svarte F hvis de gjør Agent 47 til noe velgjører og "redde verden fra ondskap" type, the next freaking Neo. Da blir jeg forbandet. Agent 47 tar oppdrag og dreper dem oppdraget sier (og dem som står mellom ham og oppdraget). Har knerta mang en uskyldig som kom i veien for meg og mitt oppdrag i spillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, får bare håpe det ikke blir for actionpreget som trailer var. Hele poenget med hitman-spillene er jo å ikke bli oppdaget når du dreper.

 

Ellers er jeg uenig i at han ser for snill ut. Vi skal vel uansett være ganske glade for at Vin Diesel ikke fikk rollen som det gikk rykter om..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

i et spill som hitman og filmen så er våpene en stor del av persjonligheten hans, han buker harballer det er det som er hitman,

jeg ser ikke helt den store vanskligheten med skaffe det til fliminga,

og når det da er en 9mm og ikke en gang en .45 så blir det enda være,

og når man legger på at hitman ser ut som han er 12 så blir det mange bagateller som baller på seg og ødlegger helheten av filmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...