Gå til innhold

Mens vi venter på Hitman-filmen


Exclusive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså er det bare meg som har lagt merke til at det ALLTID ALLTID ALLTID, uansett sjanger og film, må være en forbanna kjærlighetshistorie med. ALLTID skal det være med en hot dame som til slutt ender opp med hovedpersonen. Tenk på de siste 5 filmene du så...hvor mange av de har dette med i filmen? Er det bare meg som overreagerer eller hva syns dere?

Blir spennende å se hvordan de har lagt det til i denne filmen...NOT!

Lenke til kommentar

Når man lager en film fra et spill må man gjøre som når man lager en ut i fra ei bok; prøve å fange det som gjør spillet/boka bra. Jeg grøsser fremdeles når jeg tenker på Doom-filmen, ikke at den var så skummel, men at den var så jævla dårlig. Det ser ut som om denne filmen kanskje er hakket bedre, men nå har jeg jo ikke sett den..

Lenke til kommentar

Håper denne filmen blir bra og jeg syntes det er flott med nye skuespillere så jeg kan konsentrere meg om filmen og ikke hvor jeg har sett fyren/damen før! (de er ny for meg i alle fall)

er fan av hitman spillene og håper de har noe av den mørke humoren du kan finne i spillet i filmen. Skuespilleren som spiller 47 er litt ung og ser personelig ikke sur nokk ut (47 er alltid sur)

Lenke til kommentar

Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" :) Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn :p Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men..

 

http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg

 

(fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vin Diesel hadde passet perfekt som rollen Hitman!!

 

 

Personelig syntes jeg ikke det.. vin Diesel er altfor stor i kroppen for meg, og har ikke fjeset til hitman

 

Noe som kalles make-over

lol

Lenke til kommentar

Satan... blankpolert Peter Stormare hadde jo vært perfect

 

Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" :) Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn :p Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men..

 

http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg

 

(fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år)

 

Syntes nå dette bildet er bedre å ta utgangpunkt i; Peter Stormare

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Satan... blankpolert Peter Stormare hadde jo vært perfect

 

Jeg syns fyren ser alt for barnslig ut.. Hitman i spillene ser jo barsk ut, det ser ut som at han har vert gjennom litt av hvert. Ser erfart ut, og som tidligere nevnt litt "sur" :) Den glatte hollywood pjokken der syns jeg blir for ung. Vin Diesel hadde vert bedre, hadde han bare vert litt lysere i huden.. kan ikke huske at mr.47 var av afro-amerikansk (elns) bakgrunn :p Kan hende det hadde funka hvis en hadde barbert Peter Stormare (Hamilton) og satt han i rollen som Hitman, han ser jo ut som en. Ligner dog kanskje ikke så mye på mr.47 da men..

 

http://eslatele.com/wp-content/uploads/pri...er_stormare.jpg

 

(fjern skjegget, håret og smilet. og muuligens en 5-6år)

 

Syntes nå dette bildet er bedre å ta utgangpunkt i; Peter Stormare

 

ja.. joa Litt lubben eneste :p men det fikses vel fort i filmbransjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...