Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Corvette 74' skade, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

post-75979-1180018496_thumb.jpg

 

Har nettopp kjøpt drømmebilen, men som har en skade i forskjermen. Hva kan jeg gjøre med det? Hadde tenkt å legge glassfiberstrie, og deretter sparkle og få noen til å lakkere, men vet ikke om det blir bra nok siden at det er en såpass stor bit som mangler. Noen som har noen andre tips til hvordan jeg kan gjøre det?

 

Kanskje kjøpe til en skjerm, og tilpasse? Noen som vet om isåfall noen firma som selger sånt til en billig penge?

Endret av Viper89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken årsmodell er bilen? Ikke at jeg er noen ekspert, men fram til 82 brukte de vel en annen form for glassfiber enn årsmodellene som fulgte. Greit å finne ut det på forhånd slik at du får brukt riktige stoffer til reprasjon

 

Sikkert mye lesestoff på amerikanske corvetteforum

Lenke til kommentar
Hvilken årsmodell er bilen? Ikke at jeg er noen ekspert, men fram til 82 brukte de vel en annen form for glassfiber enn årsmodellene som fulgte. Greit å finne ut det på forhånd slik at du får brukt riktige stoffer til reprasjon

 

Sikkert mye lesestoff på amerikanske corvetteforum

8691344[/snapback]

 

1974-modell

Lenke til kommentar

Har en far som er ganske kompetent på å legge glassfiberstrie, så skal få hjelp av han. Men hadde kanskje vært best å kjøpt en ny skjerm. Men vet ikke hvor mye det koster. Er det ikke noen bilopphuggeri, eller noen firma som har deler til Corvette da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...