Gå til innhold

PS3 media streaming spørsmål, hjelp osv.


Nimrad

Anbefalte innlegg

Vil legge inn ein anbefaling av TVersity Media Server.

 

http://tversity.com/

 

Den er ganske sweet dersom ein ikkje har noko særleg greie på korleis ein setter opp slike ting, har og eit bra forum med mykje engasjerte tilhengara på.

 

For dei son snakte om DivX\Xvid kan eg nemne at den støtter transcoding slik at den omkoder fila til eit format PS3 forstår etterkvart som den streamar.

 

Merk at dersom ein opplever mykje hakking kan det vere fordi disken som fila ligger på er i bruk. Har merka at det hender dersom eg speler av filer fra disken som eg bruker og laste ned til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Heihå

JEg bruker pcn min til å streame over til ps3'n, filene jeg streamer over til ps3'n må jeg legge innpå delte mapper, som ligger på sytemdisken. Pga. at jeg har begrenset plass (SSD) på denne disken vil jeg gjerne få til å bruke lagringsdisken min, til å streame med. Har noen en ide om hvordan jeg kan flytte dekte mapper over til lagringsdisken?

Lenke til kommentar

Heihå

JEg bruker pcn min til å streame over til ps3'n, filene jeg streamer over til ps3'n må jeg legge innpå delte mapper, som ligger på sytemdisken. Pga. at jeg har begrenset plass (SSD) på denne disken vil jeg gjerne få til å bruke lagringsdisken min, til å streame med. Har noen en ide om hvordan jeg kan flytte dekte mapper over til lagringsdisken?

 

Jeg regner da med at du streamer med Windows Media Player siden du ikke nevner noen andre program som TVersity eller Ps3mediaserver. Har du prøvd å høyreklikke på en katalog på lagringsdisken din å valgt "share" eller "del" (på norsk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...