Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har sånne knapper knapper på tastaturet for å spole, pause og stoppe musikken. når jeg trykker på knappene for å spole fram og tilbake går opera enten helt nederst eller øvert på nettsiden jeg er på. Litt irriterene at jeg må gå denerst på siden hver gang jeg skal bytte sang:P er det noen måte jeg kan få opera til å ikke gå nederst på siden når jeg trykker på spole-framover knappen?

 

Edit: fant det ut :)

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan man endre på noe så ikke pilen hopper til midten av skjermen når man trykker ned scrollen i Opera?

 

En av de få grunnene til at jeg ikke bruker Opera. :(

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du kan gå over til 9.5, der er dette fiksa.

Tusen takk for info! :thumbs:

 

edit: Meh, Opera var ikke noe særlig likevel

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å streame windows mediaplayer i Opera. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Jeg bruker Vista 32bit og Opera 9.26.

Quote fra førstepost i Den lille Opera-tråden:

Creds til: Halvis (qualbeen)

 

Problemer med å få videofiler av typen .wmv til å spille i Opera? Halvis har svaret.

 

QUOTE(qualbeen @ 18/04-2007 : 00:24)

jeg har hatt samme problemet, men jeg klarte å få Opera til å spille av nrk-nett-tv ved å manuelt kopiere over mine filer fra dual-booten med XP på...

 

Derfor legger jeg ved mine pluginfiler fra Opera (XP, 32bit). Disse gjør altså så wmp-filer fungerer under Vista (i alle fall min, Ultimate 32bit). Pluginmapp til Opera er %programfiles%\Opera\program\plugins\. (lukk Opera før du kopierer filene over dit).

 

(at du er nødt til å zippe ut filene for at det skal fungere, antar jeg at er unødvendig å si)

plugins.zip

Jeg hadde samme problemet, men greien hos meg var bare det at WMP-filtyper var satt til å åpnes eksternt i nettopp WMP. Sjekk innstillingene for filtyper i Verktøy > Innstillinger > Avansert > Nedlastninger.

Lenke til kommentar
Nå har flash sluttet å virke skikkelig. Når jeg ser youtubefilmer f.eks så stopper den etter 2 sekunder.

Det skjer med meg også av og til. Da har jeg som oftest 100-300 faner oppe, og Opera gikk mye tregere. Det funker skikkelig når jeg lukker mange av fanene.

 

Hvis du har veldig mange faner oppe, kan du prøve å lukke nesten alle og prøve om det går. Hvis ikke vet jeg ikke hva du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...